今日老公生日, 所以就早左出左門口, 早d買左餸先番公司! 一路行, 就一路發覺, 點解做女人要咁辛苦, 番工之餘, 又要買埋餸, 又要照顧屋企???!!!
無他嘅, 都係嗰幾個字囉, 就係想個老公開心, 又放心囉! 但係有時又係到諗, 點解唔掉轉個角色嚟做呢, 佢又要番工, 我又要番工, 點解我地又可以顧到咁多樣嘢, 佢地又唔可以呢, 都係無他嘅, 又係因為我地係女人囉----> 勁!
所以我成日都同亞dee 講: "你就真係三生有幸啦, 我嫁左比你!", 而佢永遠都係答番我: "係我比你厄左番嚟就真呀!".
咁呢啲又無得計嘅,你鍾意佢自然就會想比最好嘅嘢佢啦
回覆刪除一係你生日個日,叫佢煮餐飯比你食喇
[版主回覆08/28/2009 11:19:00]我生日嗰日........我想食日本嘢多d喎..........
咁叫佢同你一齊出去食日本嘢囉,其實點解你老公生日唔出去食呢?你又可以成機抖下,一舉兩得
回覆刪除[版主回覆08/28/2009 12:01:00]因為而家係7月節, 我之前同我老公講過7月節成個月都唔出夜街(番去佢亞媽同我亞媽屋企都係), 個囝咁細個, 唔想夜晚出去, 費事撞到d 咩, 夜晚喊到九彩就唔好啦!
所以, 我冇理由打自己咀巴架嘛!
我都係呀,同老公講話七月唔可以出夜街,跟住諗諗下,返娘家食飯都係咁啦,唔好過11:00返屋企咪得囉
回覆刪除不過你有個bb都係小心啲好,其實信則有,不信則無
[版主回覆08/28/2009 15:55:00]係呀! 係呀!
我比你好些因為我不用工作了,全職做家庭主婦!
回覆刪除其實我老公同你老公很像,我以前工作的時候,我都成日話他,我話你工作,我都有工作,大家一齊賺錢,但回家後為什麼大小事務都要我做呢!我覺得很不公平呀!有時我認為女人比男人還要偉大幾十倍呀!
[版主回覆08/29/2009 23:55:00]但係, 如果有得比我撰, 都唔會做家庭主婦, 因為我自己由細到大都好獨立, 我唔會完全靠晒一個男人囉!