2009年8月31日 星期一

牙牙細語.......

呢兩個星期, 滕滕已經冇再講"un估估" 喇, 而係係到叫、呀、"blu"同笑, 發出唔同聲音, 睇見佢呢, 都不知幾好笑, 因為都唔知佢講乜, 只係係到呀呀呀!


不過, 佢有樣嘢真係好叻, 就係發皮4, 今晚佢又發皮4喇, 發左成半個鐘, 叫叫下攰又停下, 跟住又發現冇人理佢, 又再發過, 如事者幾次, 之後食完奶, 就已經瞓到天昏地暗, 因為已經發到好鬼攰!


今日終於都約左個師傅下個星期六幫滕滕剪頭髮, 剪完頭髮, D頭髮就要嚟整毛筆,真係好期待, 期待滕滕嘅第一次!


2 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2009年9月1日 晚上10:55

    點收集做毛筆呀?
     
    是否一百日可剪頭髮?
    [版主回覆09/02/2009 14:30:00]D老人家話, 夠100日就剪髮, 但係我就冇囉, 因為我想留長d, 一次過剪要嚟做毛筆留念呀!
    而家d service 好好架, 整毛筆嗰到, 可以叫佢嚟上嚟你屋企幫亞b 剪, 佢地只係收番100蚊車錢!
    如果你有興趣, 可以 click 入去睇下: http://www.venus-choice.com/html/

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2009年9月2日 凌晨2:13

    總共要比幾多錢呀?
     
    他是否會幫你做支毛筆出來,定是要自己做呀?我都有興趣呀!寶貝bb未出世就想好啦,好似有些過份!
    [版主回覆09/02/2009 17:46:00]佢幫亞b剪完頭髮之後, 就會keep起d頭髮, 做支毛筆出嚟!
    佢話最平一支都要 $ 4xx(如果上門剪要加多 $100), 不過都ok啦, 又唔係成日做!
    我約左下個星期六嚟我屋企剪, 跟住就要差唔多個幾月先可以完成支筆, 到時, 我比你睇下啦!

    回覆刪除