發覺自己有小小變態, 因為今日放工番到屋企, 見到滕滕瞓左係佢張床仔到, 同姐姐係到玩緊, 所以跟住我就快速咁行埋去睇下呢個有成12個鐘頭冇見嘅曵豬豬!
同佢SAY左聲HI之後, 就同佢講: 媽咪去沖涼先, 之後先同你玩! 講完呢句說話, 我就行左去TOILET喇, 一路行, 滕滕就已經一路叫, 跟住仲要喊潻! 本身行開左一陣, 滕滕都係呀呀幾聲, 但係之後就開始咋型!
係嗰個moment, 我都幾開心, 因為佢見到我, 認得我, 所以扭我計, 咋我型, 要我同佢玩!
因為我miss左佢成day, 佢都miss左我成day, 咁即係佢卦住我啦!
睇你個標題時,比你嚇親
回覆刪除再睇內文,好warm呢~~~
[版主回覆09/01/2009 10:26:00]thank you! 係佢喊嗰一刻, 我真係大聲笑左出嚟, 因為佢擺明咋我型係到話: "番嚟又唔抱我, 仲要行左去!"
我都好希望寶貝bb日後可以好痴我!其實看著小朋友的長大是最美滿的!所以我不願意將他交付給其他人照顧,我要從他小時候再到長大,我都希望可以同他一齊分享喜怒哀樂!
回覆刪除可能小時候父母的離異,以至我珍惜父母一齊的珍貴!
父母沒有陪著自己長大,感到他們每天都為了工作而忘掉了自己,雖然自小我就很獨立,但是心中的那份父母之愛卻一直得不到,所以我一直希望我的寶貝bb會是有個完整的家!有時候為了讓孩子得到幸福,自己的一切都要放下來的!
[版主回覆09/02/2009 15:11:00]係, 父母愛真係好緊要, 會影響小朋友一生!