2009年8月14日 星期五

唔准郁!!!

今日身痕, 無拉拉搵左張椅出嚟比滕滕坐, 好攪笑, 因為坐左落去, 雖然好穩, 但係呢個滕滕豬就唔係好鐘意喇, 因為張椅好有support, 坐左落去, 唔可以反到後, 個back又有support, 連個pat pat位都好fit, 所以跟本就再冇空位可以比佢郁!


我地一睇落去, 就覺得好好, 好穩, 而滕滕坐左一陣都覺得好新奇, 但係坐唔到5分鐘, 滕滕又開始衣衣牙牙喇, 同埋想張前面頂住, 唔比佢sin落嚟嗰個嘢整走佢, 咁當然, 嗰到冇可能整到出嚟啦!  不過坐左都唔夠10分鐘, 佢就大叫, 好似係到講: 放我出嚟呀, 我唔郁得呀~








2 則留言:

  1. 好似係到講: 放我出嚟呀, 我唔郁得呀~  好攪笑呀
    [版主回覆08/19/2009 10:40:00]所以, 佢有時喊, 我地就會係到大笑, 因為佢個慘樣仲攪笑!

    回覆刪除
  2. ha ha ha...your baby is so cute
    [版主回覆08/20/2009 17:52:00]其實個個bb都好得意, 我都唔明點解d 人會虐待d小朋友!

    回覆刪除