我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2009年8月8日 星期六
終於食米糊喇!
尋日係bb展到, 攞左d米糊sample 番嚟, 於是叫姐姐開始試下比滕滕食米糊, 不過今晚番到嚟之後, 姐姐話滕滕唔係好肯食.......原因係因為d糊太"傑", 點解d 糊太"傑"呢, 就係因為人地話一匙就30cc奶, 姐姐就將成包糊開左只係30cc奶, 咁滕滕就更係唔食啦!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言