2009年8月8日 星期六

終於食米糊喇!

尋日係bb展到, 攞左d米糊sample 番嚟, 於是叫姐姐開始試下比滕滕食米糊, 不過今晚番到嚟之後, 姐姐話滕滕唔係好肯食.......原因係因為d糊太"傑", 點解d 糊太"傑"呢, 就係因為人地話一匙就30cc奶, 姐姐就將成包糊開左只係30cc奶, 咁滕滕就更係唔食啦!

沒有留言:

張貼留言