2009年8月7日 星期五

都唔係唔使錢, 使唔使咁多人呀!

今日去左bb展, 諗住請假瞓醒, 食完飯先去啦, 2:30pm去到,點不知買票入場, 排隊買都要成個半鐘之後先入得到去, 本身諗住"重除"係奶粉同尿片到, 但係走晒全場, 都唔夠我係上網買咁平, 奶粉同尿片都係一樣都買唔到, 另到我好失望!


想去睇下d碗同廁所, 又唔啱心水, 唯獨是買左張換尿片嗰張墊......好過冇啦, 唔通咁辛苦, 排左咁耐隊, 一樣都唔買下咩! 


2 則留言:

  1. 我嗰朝十點幾去到, 好彩有免費飛唔駛排隊買, 我同事同我一齊去, 佢淨係排隊買飛都排咗成個鐘.....
    我嗰日都無乜點買嘢, 因為唔係平好多, 反而買咗幾件玩具, 七折... 真係幾抵
    [版主回覆08/12/2009 23:21:00]十點幾就真係好早喎!  玩具........我真係冇諗過咁早買呀, 因為佢都未識玩!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2009年8月14日 晚上11:22

    好彩我無去到,否則真是累死呀!
    又不是特別平!
    [版主回覆08/18/2009 13:07:00]我地都係攞下sample(都唔係好多有得攞), 登記下做會員咋!

    回覆刪除