http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
而家開始慢慢著番我最鐘意嗰D高跟鞋喇, 不過有D都係未得住, 因為雙腳大左, 仲咩著得落, 所以, 我之前買左個嘢番嚟, 撐大D鞋!
上次著過一次已經好辛苦, 因為迫爆, 但係撐大左成個幾月, 雖然係大左, 但係腳爭嗰個位, 真係好挖腳! 結果頭先番嚟, 左右都起左水泡............
生完之後, 腳就大左, 手指又粗左, 但係又唔見個胸大嘅???
生了bb之後會腳大呀?做女人都真慘呀! 我現在個胸就已經大了很多,以前很fit的衣服已經穿不下了,希望生了寶貝bb之後會瘦些啦![版主回覆08/29/2009 23:52:00]係呀, 有d人(好似我咁)隻腳會大左, 好似之前d鞋, 如果係啱啱好嘅話, 而家就好迫喇! 不過, 而家就同自己講: d骨未收番啫, 遲d可以架喇, 係真架, 遲d就可以架.......希望, 真係真架啦! 我個胸, 陀緊嗰時都大左兩個cup......不過, 可惜嘅就係而家反回原形! 但係, 又好彩可以反回原形, 因為嗰時成80D, 其實一D都唔好受, 因為一字嘅掉帶背心係完全著唔到嘅!
哇...80D你都寫埋出嚟呀!睇到我笑咗出嚟呀![版主回覆03/09/2010 22:06:00]呢世人會再有幾可 80D呀, 梗係記低佢自己曾經有光輝過嘅時刻啦
生了bb之後會腳大呀?做女人都真慘呀!
回覆刪除我現在個胸就已經大了很多,以前很fit的衣服已經穿不下了,希望生了寶貝bb之後會瘦些啦!
[版主回覆08/29/2009 23:52:00]係呀, 有d人(好似我咁)隻腳會大左, 好似之前d鞋, 如果係啱啱好嘅話, 而家就好迫喇! 不過, 而家就同自己講: d骨未收番啫, 遲d可以架喇, 係真架, 遲d就可以架.......希望, 真係真架啦!
我個胸, 陀緊嗰時都大左兩個cup......不過, 可惜嘅就係而家反回原形! 但係, 又好彩可以反回原形, 因為嗰時成80D, 其實一D都唔好受, 因為一字嘅掉帶背心係完全著唔到嘅!
哇...80D你都寫埋出嚟呀!睇到我笑咗出嚟呀!
回覆刪除[版主回覆03/09/2010 22:06:00]呢世人會再有幾可 80D呀, 梗係記低佢自己曾經有光輝過嘅時刻啦