呢幾日, 滕滕又開始食佢隻小肥手, 仲要係咬得好肉緊, 一推開佢隻小肥手, 佢就係到衣衣牙牙, 好似好話你好推開佢咁, 唔通.....真係出牙?!
比個牙膠佢咬, 咬咬下, 佢唔要之餘, 又係到嘈, 仲要雛埋雙眉, 好慘咁, 見到佢呢個樣, 我就忍唔住, 唔係心痛, 而係好好笑呀, 哈哈哈哈...............
仲咩好辛苦咩, 仲咩好似掉引咁喎..........真係好痕咩, 比隻手你咬下喇, 佢咬落嚟, 真係出盡力咁咬呀, 咬呀, 咬呀........嘩, 哎完幾下, 舒服晒!!!
滕滕, 睇見你牙痕個樣, 就笑死我地喇, 不過, 痛苦好快過架喇, 你出晒d牙仔, 就靚仔晒, 唔使咁痕架喇!
一定係牙肉痛呀,痕呀,比牙膠佢得ca la. 佢掟開咪再比low, 佢地隻手仔未識control. 未必想掟走既, hehe
回覆刪除[版主回覆08/19/2009 10:42:00]係呀, 你講得啱, 可能佢未識control隻手, 所以可能唔係想掟開架!
嘩!!!佢咬得好用力呀
回覆刪除[版主回覆08/19/2009 10:43:00]我同佢抺口嗰時, 佢出盡力去咬我隻手架............哎呀!