2009年8月16日 星期日

乜d牙肉真係好痕咩???

呢幾日, 滕滕又開始食佢隻小肥手, 仲要係咬得好肉緊, 一推開佢隻小肥手, 佢就係到衣衣牙牙, 好似好話你好推開佢咁, 唔通.....真係出牙?!


比個牙膠佢咬, 咬咬下, 佢唔要之餘, 又係到嘈, 仲要雛埋雙眉, 好慘咁, 見到佢呢個樣, 我就忍唔住, 唔係心痛, 而係好好笑呀, 哈哈哈哈...............


仲咩好辛苦咩, 仲咩好似掉引咁喎..........真係好痕咩, 比隻手你咬下喇, 佢咬落嚟, 真係出盡力咁咬呀, 咬呀, 咬呀........嘩, 哎完幾下, 舒服晒!!!


滕滕, 睇見你牙痕個樣, 就笑死我地喇, 不過, 痛苦好快過架喇, 你出晒d牙仔, 就靚仔晒, 唔使咁痕架喇!













2 則留言:

  1. 一定係牙肉痛呀,痕呀,比牙膠佢得ca la. 佢掟開咪再比low, 佢地隻手仔未識control. 未必想掟走既, hehe
    [版主回覆08/19/2009 10:42:00]係呀, 你講得啱, 可能佢未識control隻手, 所以可能唔係想掟開架!

    回覆刪除
  2. 嘩!!!佢咬得好用力呀
    [版主回覆08/19/2009 10:43:00]我同佢抺口嗰時, 佢出盡力去咬我隻手架............哎呀!

    回覆刪除