呢個月番工搭巴士, 發現有個巴勒癱坦男人耐唔耐就望住我, 而且我仲覺得佢有意冇意咁坐係我對面!
原本我覺得應該唔係, 不過, 條巴勒癱坦今日居然走埋嚟同我講嘢, 問我"U work in yau tong?!, i work in xxxxxx! 我唔知佢up 乜囉~ 仲要, 我到公司樓下時, 佢仲問我, 我係唔係就係係呢到番工?!
嘩~ 大佬~ 唔好玩我啦, 我今年38架喇, 仲有桃花???
如果佢係香港人, 我會識handle, 但係佢黑忟忟架, 我真係怕有一日佢等我放工, 跟住拉埋我一邊囉!!!
2013年12月30日 星期一
2013年12月28日 星期六
講故事比賽
12月頭嘅有個星期六已經約左滕滕同學上完英文班係餐廳嘆住tea嚟玩講故事, 今日我地又嚟!
原本有3個小朋友, 我已經預備好左禮物, 但係有個媽媽唔臨到星期五晚都唔出聲話唔嚟到, 原因就係佢話佢個女就嚟考琴, 想佢練習多d喎! 大佬, 咁都可以早d講架啫, 我, 感覺上有d覺得唔係路囉!!!
唔嚟唔緊要, 就算得兩個小朋友, 上次咪又係咁玩! 不過, 人就係好賤格囉, 見到我地講故事嘅相, 就又羨慕我地, 所以就又約我地下個星期喎~ 好, 聽住先囉!
但係咁囉, 知道嚟緊呢個星期六亞sir 請左假唔上堂, 嗰個媽咪又話想去廸廸尼喎! 咁即係, 我地原先嘅約定又唔記得左囉, 咁即係, 又唔嚟一齊玩喎!
吊~ 成Q日都放飛機, 真係好想好想飛甩佢!!!
原本有3個小朋友, 我已經預備好左禮物, 但係有個媽媽唔臨到星期五晚都唔出聲話唔嚟到, 原因就係佢話佢個女就嚟考琴, 想佢練習多d喎! 大佬, 咁都可以早d講架啫, 我, 感覺上有d覺得唔係路囉!!!
唔嚟唔緊要, 就算得兩個小朋友, 上次咪又係咁玩! 不過, 人就係好賤格囉, 見到我地講故事嘅相, 就又羨慕我地, 所以就又約我地下個星期喎~ 好, 聽住先囉!
但係咁囉, 知道嚟緊呢個星期六亞sir 請左假唔上堂, 嗰個媽咪又話想去廸廸尼喎! 咁即係, 我地原先嘅約定又唔記得左囉, 咁即係, 又唔嚟一齊玩喎!
吊~ 成Q日都放飛機, 真係好想好想飛甩佢!!!
2013年12月26日 星期四
與表弟的Boxing day
今日好充實囉, 老公車我地去天水圍同堂家姐食lunch之後佢就番工, 我地就去睇戲踩板車, 跟住就上去佢屋企打邊爐!
表弟真係幾孤寒, 講明有車都唔借比表哥玩, 又話只係去睇戲唔請表哥上嚟玩, 結果, 兩條友玩到痴左線!
我地細時少不免會玩到玩埋一舊, 見滕滕同表弟玩到痴左線, 我就同堂家姐講尤得佢地啦, 我地以前細個都係咁, 有呢d經歷先開心架嘛~
癲左一輪, 就坐係到畫畫畫~
好似好專心咁呢~
番到屋企, 滕滕居然同我講"開心到爆~!" 對左表弟一day, 就已經用左個"爆"字, 再見多幾次, 我諗都幾大獲!
表弟真係幾孤寒, 講明有車都唔借比表哥玩, 又話只係去睇戲唔請表哥上嚟玩, 結果, 兩條友玩到痴左線!
我地細時少不免會玩到玩埋一舊, 見滕滕同表弟玩到痴左線, 我就同堂家姐講尤得佢地啦, 我地以前細個都係咁, 有呢d經歷先開心架嘛~
好似好專心咁呢~
番到屋企, 滕滕居然同我講"開心到爆~!" 對左表弟一day, 就已經用左個"爆"字, 再見多幾次, 我諗都幾大獲!
2013年12月25日 星期三
放心!
22号屋企做冬, 因為老公番通宵, 所以我同滕滕就一早出左去搵亞婆亞公食lunch! 就嚟聖誕, 亞公就叫滕滕自己揀份自己鐘意嘅禮物!
結果滕滕揀左~
有車有logo都唔揀, 要揀個BB~ 真係好好笑!
最好少嘅就係, 今日去隔離村食嘢, 佢都話要抱埋BB去, 因為抱埋BB去, BB會開心D!
佢咁講, 即刻滕滕反映緊佢自己內心嘅感受!
食完番屋企, 因為大風我就同滕滕戴起左頂帽, 有個婆婆問我滕滕係男仔定女仔嚟~! 從來都冇人問過滕滕性別, 因為佢個樣, 絕對地係唔似女仔囉, 不過因為滕滕抱住個BB, 呢個行為, 應該只係會係女仔先咁做!
我同婆婆解釋, 因為佢好鐘意BB, 所以就要抱住BB一齊出街喇! 如果我同婆婆講滕滕好鐘意公仔, "公仔"呢兩個字聽起嚟就比較女仔小小, 所以我一用"BB"嚟講, 婆婆就即刻話, 叫媽咪生多個細佬妹啦~
滕滕好好笑, 佢無啦啦下午同我講: 媽咪~ 你放心啦! 我第一大個一定唔會好似爸B咁衰架, 我一定會生好多好多個BB比你, 所以你唔洗擔心架!
哈哈~ 你個傻豬仔, 到你大個左, 生BB就唔係比我, 係比你自己喇!
滕滕呢方面真係好似我, 我由細到大都好鐘意小朋友, 滕滕佢都唔例外!
結果滕滕揀左~
有車有logo都唔揀, 要揀個BB~ 真係好好笑!
最好少嘅就係, 今日去隔離村食嘢, 佢都話要抱埋BB去, 因為抱埋BB去, BB會開心D!
佢咁講, 即刻滕滕反映緊佢自己內心嘅感受!
食完番屋企, 因為大風我就同滕滕戴起左頂帽, 有個婆婆問我滕滕係男仔定女仔嚟~! 從來都冇人問過滕滕性別, 因為佢個樣, 絕對地係唔似女仔囉, 不過因為滕滕抱住個BB, 呢個行為, 應該只係會係女仔先咁做!
我同婆婆解釋, 因為佢好鐘意BB, 所以就要抱住BB一齊出街喇! 如果我同婆婆講滕滕好鐘意公仔, "公仔"呢兩個字聽起嚟就比較女仔小小, 所以我一用"BB"嚟講, 婆婆就即刻話, 叫媽咪生多個細佬妹啦~
滕滕好好笑, 佢無啦啦下午同我講: 媽咪~ 你放心啦! 我第一大個一定唔會好似爸B咁衰架, 我一定會生好多好多個BB比你, 所以你唔洗擔心架!
哈哈~ 你個傻豬仔, 到你大個左, 生BB就唔係比我, 係比你自己喇!
滕滕呢方面真係好似我, 我由細到大都好鐘意小朋友, 滕滕佢都唔例外!
2013年12月14日 星期六
生日
回顧番早一兩年嘅生日, 真係唔太開心, 唔知係唔係早輪嬲左老公成個幾月, 所以而家稍為轉左小小性, 佢居然問我想唔想同同事調更, 係我生日嗰日放假陪我喎! 咁當然可以的話就更係好啦!
因為我生日去海洋公園唔洗入場費, 而呢個moment學生又半價, 所以一家三口入去都只係400蚊啫~
其實係唔係我要求太高呢??? 我搵左一個人, 佢係揸住部單鏡機我先叫佢幫我影呢張全家幅架, 但係我諗都冇諗過佢會影到咁樣囉, "ocean park" 個名, 點解可以唔影晒架??? 我見你係揸住部單鏡機就以為覺得你得, 咁既然原來你係唔得, 就唔好學人揸住部單鏡機架, 咁流!!!! 真係睇見張相就把幾火~~~
入海洋公園, 我最想最想就同個仔去睇劇場, 我已經一早話買嘢邊食邊得開場, 唔好食完先入場, 點不知老公三番四次話要食好d! 我明示暗示已經講左話今晚約左好朋友一齊食生日飯嗰餐係好好, 點不知佢都仲係要話食得好d喎! 好啦, 結果! 真係冇位冇得入!!!
滕滕第一次坐吊車, 我驚嘅心情原來已經影響到佢, 因為架吊車無啦啦停左係到唔郁兩秒, 滕滕就已經即驚到喊左出嚟, 佢話怕番唔到屋企呀~
其實, 我都好驚佢唔郁架, 但係呢個moment, 我同老公都要扮冇嘢去安撫佢啦!
因為冇睇海洋劇場, 所以唯有睇動物補番數! 一路睇動物, 我就發現滕滕真係like睇動物多過去廸廸尼玩, 所以我諗短時間都唔會去廸廸尼lu!
玩完海洋公園就係金鐘同好朋友一齊食生日飯, 因為我地生日只係前後4日, 所以如果年年都可以一齊慶祝, 咁就幾好呢!
因為我生日去海洋公園唔洗入場費, 而呢個moment學生又半價, 所以一家三口入去都只係400蚊啫~
其實係唔係我要求太高呢??? 我搵左一個人, 佢係揸住部單鏡機我先叫佢幫我影呢張全家幅架, 但係我諗都冇諗過佢會影到咁樣囉, "ocean park" 個名, 點解可以唔影晒架??? 我見你係揸住部單鏡機就以為覺得你得, 咁既然原來你係唔得, 就唔好學人揸住部單鏡機架, 咁流!!!! 真係睇見張相就把幾火~~~
入海洋公園, 我最想最想就同個仔去睇劇場, 我已經一早話買嘢邊食邊得開場, 唔好食完先入場, 點不知老公三番四次話要食好d! 我明示暗示已經講左話今晚約左好朋友一齊食生日飯嗰餐係好好, 點不知佢都仲係要話食得好d喎! 好啦, 結果! 真係冇位冇得入!!!
滕滕第一次坐吊車, 我驚嘅心情原來已經影響到佢, 因為架吊車無啦啦停左係到唔郁兩秒, 滕滕就已經即驚到喊左出嚟, 佢話怕番唔到屋企呀~
其實, 我都好驚佢唔郁架, 但係呢個moment, 我同老公都要扮冇嘢去安撫佢啦!
因為冇睇海洋劇場, 所以唯有睇動物補番數! 一路睇動物, 我就發現滕滕真係like睇動物多過去廸廸尼玩, 所以我諗短時間都唔會去廸廸尼lu!
玩完海洋公園就係金鐘同好朋友一齊食生日飯, 因為我地生日只係前後4日, 所以如果年年都可以一齊慶祝, 咁就幾好呢!
2013年12月12日 星期四
工人送比我嘅生日禮物~
我身痕, 無啦啦星期二唔知講開咩, 就問個工人呢個contract 完左續唔續約, 而工人嘅答案係"唔續"!
一個星期前我已經發夢夢見請左個新工人番嚟, 而個新工人玩嘢, 見工時就乜都識, 到嚟左就乜都唔識! 呢個夢, 可能就係一個預兆!
我其實都幾希望佢可以續約, 因為請過一個新嘅, 真係會死好多細胞, 而且最少起碼要大半年先可以磨合到, 而我呢個工人已經完成左就嚟第二份contract 先可以去到而家呢個位, 所以我嘅痛苦又會即將來臨!
我比左兩個好開心嘅favour個工人, 但係佢都心意已決, 所以如果估佢想轉第二個僱主嘅機會應該好微!
又或者可能係我, 佢見到我咁緊張又咁錫滕滕, 所以佢時不時都有同我講佢d仔女, 話好擔心佢地, 而當我叫佢幫多我兩年, 佢都話其實佢都好擔心如果佢走左的話, 因為佢怕唔知個新工人會點對滕滕, 而佢同滕滕嘅關係, 滕滕想點佢都知佢都明白! 咁既然咁擔心滕滕就不如留抵啦, 但係可惜佢更擔心自己嗰d! 我係媽咪嚟, 擔心仔女我都好明白, 所以既然個工人咁想番去見自己d仔女, 咁就番去囉~
.....我早知過左生日先嚟問啦, 攪到我乜mood都冇晒!!!
一個星期前我已經發夢夢見請左個新工人番嚟, 而個新工人玩嘢, 見工時就乜都識, 到嚟左就乜都唔識! 呢個夢, 可能就係一個預兆!
我其實都幾希望佢可以續約, 因為請過一個新嘅, 真係會死好多細胞, 而且最少起碼要大半年先可以磨合到, 而我呢個工人已經完成左就嚟第二份contract 先可以去到而家呢個位, 所以我嘅痛苦又會即將來臨!
我比左兩個好開心嘅favour個工人, 但係佢都心意已決, 所以如果估佢想轉第二個僱主嘅機會應該好微!
又或者可能係我, 佢見到我咁緊張又咁錫滕滕, 所以佢時不時都有同我講佢d仔女, 話好擔心佢地, 而當我叫佢幫多我兩年, 佢都話其實佢都好擔心如果佢走左的話, 因為佢怕唔知個新工人會點對滕滕, 而佢同滕滕嘅關係, 滕滕想點佢都知佢都明白! 咁既然咁擔心滕滕就不如留抵啦, 但係可惜佢更擔心自己嗰d! 我係媽咪嚟, 擔心仔女我都好明白, 所以既然個工人咁想番去見自己d仔女, 咁就番去囉~
.....我早知過左生日先嚟問啦, 攪到我乜mood都冇晒!!!
2013年12月11日 星期三
完成得好辛苦~
一D創作細胞都冇嘅我, 叫我去做份勞作出嚟, 對我嚟講係極辛苦囉!!! 因為唔係強行要交, 所以舊年我已經炸炸弟弟唔去做架喇, 但係今年唔做唔得, 因為滕滕已經識得人有我冇呢樣嘢, 而我唔想覺佢得"點解自己會冇嘅"而唔開心, 所以我就"的"起心肝去做喇!
我最憎猜迷語, 因為我覺得我個腦並唔係要嚟諗埋D咁無謂嘅嘢, 所以呢份親子聖誕勞作, "抄人地" 呢樣嘢一定唔少得!
用左我14個廁紙筒, 專登去買左盒水彩, 用左我兩日時間去整左呢棵聖誕樹! 其實可以再整靚D, 可以係某D位貼番D金粉, 亦都可以係某D位加番小小吊飾, 但係奈何我真係好懶好唔想做囉!
我最憎猜迷語, 因為我覺得我個腦並唔係要嚟諗埋D咁無謂嘅嘢, 所以呢份親子聖誕勞作, "抄人地" 呢樣嘢一定唔少得!
用左我14個廁紙筒, 專登去買左盒水彩, 用左我兩日時間去整左呢棵聖誕樹! 其實可以再整靚D, 可以係某D位貼番D金粉, 亦都可以係某D位加番小小吊飾, 但係奈何我真係好懶好唔想做囉!
2013年12月10日 星期二
兄弟姐妹情~
呢個post 好好笑, 因為佢令我諗起我同兩個細佬細時, 成日都打交, 激到亞婆哮喘發作走落街冇眼睇我地~
我每朝早落樓, 都會同一對兄弟同lift, 我估年齡大約7-9 歲左右, 佢地朝朝入左lift 都比亞媽話, 叫佢好唔好再攪嚟攪去, 唔好再你整我我整你, 唔好再你話我我話你, 日日如事, 朝朝如事! 睇見佢地, 我又情不自禁咁諗起我同兩個細佬細時成日打交, 你推我一下我又推番你一下, 你打我一下我又打番你一下, 沒完沒了, 只係同呢兩兄弟好似!
今朝又見到呢兩兄弟, 而其中一個就差d撞到我, 當其時亞媽就開口唔好整到姐姐! (wahahaaaa! 仲咩我姐姐!) 我忍唔住開口, 問係唔係孖仔(因為高度差唔多), 其中一個仔就答我: 唔係~ 我單身架! 真係比佢笑死! 亞媽再補多句, 成日都係咁攪嚟攪去, 真係激死!
兩兄弟有計傾可以玩, 先會你攪我我攪你, 如果感情唔好又點會咁呢! 所以我第一時間就安慰個媽媽: 你唔洗擔心, 佢地感情好先咁樣咋, 我以前同我d細佬都係咁(曵)!
2013年12月9日 星期一
生日飯 I
星期六已經食我第一餐嘅生日飯! 其實我都唔係好明, 點解我生日食飯, D人會要求等埋我老公先一齊食, 請問而家係邊個生日先???
第一餐嘅生日飯係同契妹食, 幸好契妹冇絕對咁要求等埋我老公, 所以我照食可也!
好開心契妹同我講佢有左, 我所有嘅BB嘢都可以比佢用, 唔洗嘥喇!
第一餐嘅生日飯係同契妹食, 幸好契妹冇絕對咁要求等埋我老公, 所以我照食可也!
好開心契妹同我講佢有左, 我所有嘅BB嘢都可以比佢用, 唔洗嘥喇!
2013年12月8日 星期日
好開始!
尋日真係忙到抽筋, 成DAY都有節目, 上完英文班就約左滕滕同學個媽咪去食tea, 因為人地媽咪想比佢個女練大膽d, 係食tea 時講故事書, 等過多一兩次之後就要佢地小朋友講, train下佢地個膽!
其實都好架, 我都想train下滕滕, 我想佢係陌生人面前表現有信心d, 咁第時有需要去學校叩門, 就算冇料到都比人睇到佢有自信心吖!
兩條友仔都幾老友, K1就坐隔離, 而家縱使唔係同一班, 但係個個星期六都一齊上英文班, 所以都好FRD! 有次我仲回想番, K1嗰時滕滕老師打電話嚟, 話佢用手甲去篤坐隔離女同學塊面嗰個, 唔知係唔係就係呢個呢?! wahahahaaaaaa........我有問過滕滕架, 佢答我好似係呀! wahahahaaaa........ 不過, 好彩佢呢個女同學個媽咪係正常, 同我可以溝通得到架啫!
今次係第一次出嚟tea講故事, 比我預期中好, 因為第一次, 佢地兩個就已經爭住嚟講, 雖然爭住嚟講, 但係就講到好hea好求其!
人, 一定要係有競爭先有進步, 小朋友就更現實! 所以我已經同同學個媽媽商量好左, 下次邊個講得好d, 就會有小禮物一份, 而另外嗰個呢, 冇禮物, 但係都有糖一粒!
其實上次觀課日我都同校長反應過, 想佢地看圖書作故事, 因為圖書可以刺激思維之餘, 仲可以比佢地用腦去想像更多嘅空間, 因為講故事係表達, 同時間仲可以訓練佢地組織能力表達能力, 再者, 因為要係我地大人面前講故事, 所以亦都可以同時間去練大膽量! 意見我就表達左比學校知, 但係安唔安排就係另一回事囉, 因為學校有佢地自己嘅既定程序, 所以我唔太期待喇, 而我, 自己就嚟料先囉~
其實都好架, 我都想train下滕滕, 我想佢係陌生人面前表現有信心d, 咁第時有需要去學校叩門, 就算冇料到都比人睇到佢有自信心吖!
兩條友仔都幾老友, K1就坐隔離, 而家縱使唔係同一班, 但係個個星期六都一齊上英文班, 所以都好FRD! 有次我仲回想番, K1嗰時滕滕老師打電話嚟, 話佢用手甲去篤坐隔離女同學塊面嗰個, 唔知係唔係就係呢個呢?! wahahahaaaaaa........我有問過滕滕架, 佢答我好似係呀! wahahahaaaa........ 不過, 好彩佢呢個女同學個媽咪係正常, 同我可以溝通得到架啫!
今次係第一次出嚟tea講故事, 比我預期中好, 因為第一次, 佢地兩個就已經爭住嚟講, 雖然爭住嚟講, 但係就講到好hea好求其!
人, 一定要係有競爭先有進步, 小朋友就更現實! 所以我已經同同學個媽媽商量好左, 下次邊個講得好d, 就會有小禮物一份, 而另外嗰個呢, 冇禮物, 但係都有糖一粒!
其實上次觀課日我都同校長反應過, 想佢地看圖書作故事, 因為圖書可以刺激思維之餘, 仲可以比佢地用腦去想像更多嘅空間, 因為講故事係表達, 同時間仲可以訓練佢地組織能力表達能力, 再者, 因為要係我地大人面前講故事, 所以亦都可以同時間去練大膽量! 意見我就表達左比學校知, 但係安唔安排就係另一回事囉, 因為學校有佢地自己嘅既定程序, 所以我唔太期待喇, 而我, 自己就嚟料先囉~
2013年12月7日 星期六
新玩具~
"導出導入"呢隻嘢已經興左成年幾兩年, 初初都想試下, 不過梗係唔捨得攞千幾蚊出嚟!
從來都唔去做facial 嘅我, 因為覺得嘥錢嘥時間, 比人按嗰個幾兩個鐘(塊面), 就要比幾嚿水! 人生只係做過一次, 而嗰一次因為係朋友個媽咪, 所以性情難卻, 但係只係嗰兩個幾鍾頭, 雖然好似好舒服咁比人按, 但係我內心其實都不知幾想佢快d攪掂可以快d走!
呢排有個朋友係咁講"導出導入"呢部機, 而且仲用過幾隻牌子去做比對, 係佢recomment 之下, 我就買左呢部!
佢話呢個牌子出嚟嘅功效係最work, 而且又唔貴!
結果, 我就狠心地買左喇, 而且今晚仲即試!
不過, 感覺就一般, 因為話佢金屬面會震, 但係震盪得輕微到真係唔覺囉, 但係放滴水上去又真係震架喎!
唔理佢喇, 做就照做啦, 玩完仲嚟多個sleeping mask 潻 ^^ !
從來都唔去做facial 嘅我, 因為覺得嘥錢嘥時間, 比人按嗰個幾兩個鐘(塊面), 就要比幾嚿水! 人生只係做過一次, 而嗰一次因為係朋友個媽咪, 所以性情難卻, 但係只係嗰兩個幾鍾頭, 雖然好似好舒服咁比人按, 但係我內心其實都不知幾想佢快d攪掂可以快d走!
呢排有個朋友係咁講"導出導入"呢部機, 而且仲用過幾隻牌子去做比對, 係佢recomment 之下, 我就買左呢部!
佢話呢個牌子出嚟嘅功效係最work, 而且又唔貴!
結果, 我就狠心地買左喇, 而且今晚仲即試!
不過, 感覺就一般, 因為話佢金屬面會震, 但係震盪得輕微到真係唔覺囉, 但係放滴水上去又真係震架喎!
唔理佢喇, 做就照做啦, 玩完仲嚟多個sleeping mask 潻 ^^ !
2013年12月6日 星期五
笑死人咩!!!
星期二老師激讚完滕滕之後, 佢今日都不知幾鬼開心, 一放學就已經即刻打比我話老師今日又讚佢! 攪到佢今日心情happy到飛起, 成day 都係到唱歌!
當然我放工番嚟都有歌助興陪我食飯啦, 但係就.........
我們一同玩耍,扭"姑姑"! 我們一同玩耍,扭"姑姑"! 我們一同玩耍,扭"姑姑"!
一路唱就拍住個姑嚟唱, 大佬, 你估個姑係樂器咩 @@!
滕滕一路唱, 我就一路啤住佢, 佢唱完我就問佢仲咩好唱唔唱要唱扭"姑姑"咁肉酸架!
原來佢話, 老師係學校同佢唱過"我們一同玩耍,眨眨眼/拍拍手/扭pat pat!", 咁佢咪番嚟改歌詞改做"扭姑姑"囉! 而且仲問我, 點解老師可以扭pat pat, 而佢就唔可以扭姑姑喎~
點解? 呢個問題真係幾難答! 咁又係喎, 姑姑or pat pat都係身體嘅一部份, 而且兩樣嘢都唔可以隨便比人睇比人摸架, 仲咩事可以唱扭pat pat 而唔可以唱扭姑姑吖!
當然我放工番嚟都有歌助興陪我食飯啦, 但係就.........
我們一同玩耍,扭"姑姑"! 我們一同玩耍,扭"姑姑"! 我們一同玩耍,扭"姑姑"!
一路唱就拍住個姑嚟唱, 大佬, 你估個姑係樂器咩 @@!
滕滕一路唱, 我就一路啤住佢, 佢唱完我就問佢仲咩好唱唔唱要唱扭"姑姑"咁肉酸架!
原來佢話, 老師係學校同佢唱過"我們一同玩耍,眨眨眼/拍拍手/扭pat pat!", 咁佢咪番嚟改歌詞改做"扭姑姑"囉! 而且仲問我, 點解老師可以扭pat pat, 而佢就唔可以扭姑姑喎~
點解? 呢個問題真係幾難答! 咁又係喎, 姑姑or pat pat都係身體嘅一部份, 而且兩樣嘢都唔可以隨便比人睇比人摸架, 仲咩事可以唱扭pat pat 而唔可以唱扭姑姑吖!
2013年12月5日 星期四
嚇到鼻哥窿都冇肉~~~
我買左D玩具番嚟比滕滕練眼! 眼D嘢咁細粒, 我已經再三叮囑佢唔可以張D粒粒嘢放落個口同鼻到!
我知道呢條友仔真係充滿好奇心, 講明有電嘅嘢係唔可以放落水到, 結果唔試過唔心熄, 將屋企個無線電話放落盤水到, 結果唔洗講就更係壞左啦!
所以呢盤粒粒, 其實我都好驚架! 因為終有一日佢都會.......
就係今晚, 我同佢一齊執好收番埋時, 佢無啦啦對住我突然係到喊同我講: 媽咪! 我攞唔番出嚟呀!!!
當時聽到, 我都唔知發生咩事, 咩攞唔番出嚟呀? 滕滕當時其實已經個人好亂好驚, 講D唔講D, 咁我就問佢係唔係窒左粒嘢落個鼻到! 而滕滕就不斷咁點頭!
點算吖! 點算吖! 我唯有用手同佢"禁"住另外嗰邊鼻, 叫佢好似"生"鼻涕咁"生"佢出嚟啦! "生"左幾下都唔出, 如果真係出唔到嚟, 就要去醫院喇!
其實我都好驚, 當時個心都跳得好快, 而滕滕開始就大喊, 就係咁, 鼻涕多左, 佢再用多兩次力, 嗰粒木就噴左出嚟喇!
唉~ 大佬呀! 唔係樣樣嘢都要試架! 有D嘢唔試得架! 衰仔!
我知道呢條友仔真係充滿好奇心, 講明有電嘅嘢係唔可以放落水到, 結果唔試過唔心熄, 將屋企個無線電話放落盤水到, 結果唔洗講就更係壞左啦!
所以呢盤粒粒, 其實我都好驚架! 因為終有一日佢都會.......
就係今晚, 我同佢一齊執好收番埋時, 佢無啦啦對住我突然係到喊同我講: 媽咪! 我攞唔番出嚟呀!!!
當時聽到, 我都唔知發生咩事, 咩攞唔番出嚟呀? 滕滕當時其實已經個人好亂好驚, 講D唔講D, 咁我就問佢係唔係窒左粒嘢落個鼻到! 而滕滕就不斷咁點頭!
點算吖! 點算吖! 我唯有用手同佢"禁"住另外嗰邊鼻, 叫佢好似"生"鼻涕咁"生"佢出嚟啦! "生"左幾下都唔出, 如果真係出唔到嚟, 就要去醫院喇!
其實我都好驚, 當時個心都跳得好快, 而滕滕開始就大喊, 就係咁, 鼻涕多左, 佢再用多兩次力, 嗰粒木就噴左出嚟喇!
唉~ 大佬呀! 唔係樣樣嘢都要試架! 有D嘢唔試得架! 衰仔!
2013年12月4日 星期三
真係睇得新聞報導多~
我習慣每朝都會上網睇新聞, 知下時事嘛, 所以星期六日都會好自然咁開嚟睇! 而滕滕就會好似驚死蝕咁一定過嚟一齊睇, 因為當佢開始明白事理時, 我就已經張一D關於小朋友跌落街呀, 火燭呀偷嘢比人拉呀呢D新聞比佢知, 久而久之佢都好似我咁好似好like睇新聞喇!
滕滕有問過我點解d壞人會"凹"住個頭唔比人睇到個樣, 我呢都盡量去答佢滿足佢好其心, 但係我估唔到嘅係, 佢今晚居然扮賊!
真係死唔死, 好扮唔扮! 佢話佢扮壞人喎! 真係比佢笑到肚都痛埋~
滕滕有問過我點解d壞人會"凹"住個頭唔比人睇到個樣, 我呢都盡量去答佢滿足佢好其心, 但係我估唔到嘅係, 佢今晚居然扮賊!
真係死唔死, 好扮唔扮! 佢話佢扮壞人喎! 真係比佢笑到肚都痛埋~
2013年12月1日 星期日
尋日忙到虛脫! 早晚各一場wedding, 中午滕滕去上玩手指再加英文班, 上完堂趕番屋企剪頭髮, 成day冇停過!
雖然好充實, 原本應該都好開心, 不過夜晚嗰餐飲宴, 令到我唔like嘅心情勾起番!
夜晚呢餐係舊同事結婚, 咁耐以嚟我都只係得一班舊同事, 因為我冇轉過工! 呢份工, 唔開心多過開心, 但係點解我唔走, 因為做得太耐好多嘢都熟晒, 跟本"的"唔起心肝去搵工!
我自問係一個做得嘢嘅人, 因為我呢個department 一路都冇人走, 所以一路都冇得晉升, 再加上亞姐係一個極廢嘅人, 貪生怕死, 應該有人叫佢食屎佢都會去食, 所以跟本唔會有咩大躍進! 亞姐知我做得嘢, 所以有段時間叫我上大陸幫佢睇showroom, 佢話會有allowance比我! 其實有冇allowance 比我我跟本就唔在乎, 在乎嘅係我有得做各方唔同類型嘅工作, 所以我就一口答應左!
上大陸多左, 係香港嘅工作就更係做少左, 所以成班同事就投訴我話佢地workload大左, 而呢個廢柴亞姐居然叫我檢討下! 真係想吊佢老母囉, 我幫佢上大陸做嘢, 佢居然叫我檢討下! 所以我即時同佢講我唔上大陸喇, 而嗰幾個月嘅allowance 佢就當自己冇講過!
呢d咁樣嘅主管, 究竟係乜撚嘢人嚟架, 咁撚樣都做到主管, 真係好難怪d o靚憎九佢囉!
尋晚去飲, 呢個亞姐又做埋d九屎嘢! 前晚係whatsapp到約左5:30係causeway bay飲一陣嘢先上去, 九屎亞姐一路都唔覆, 過左好耐佢先答話唔去飲嘢, 不過就約我地7點係皇室堡樓下等埋一齊上去! 明知人地約左飲嘢, 就更係唔會7點咁早上去啦, 仲乜撚嘢要我地個個7點係樓下等你一個一齊陪你上去呢! 所以我笑住咁彈佢, 你唔飲嘢就自己上去啦, 仲係樓下又等?! 哈哈, 我講完佢唔答我! 到左尋日中午, 九屎亞姐又話去喎, 咁我又笑住彈佢啦, 你話唔去, 咁冇預你喎! 哈哈, 我講完佢即刻收皮話唔嚟!
係唔係痴九線架, 你當你自己係咩呀? 吊~ 你唔係以為你仲係好高吓嘛??? 年紀你就高! 而家都唔撚係一齊做嘢, 你唔撚係仲想個個日日裝香比你嘛???
嗰時我都唔撚服你, 而家唔該你去食屎啦! 滕滕見到你都同我講唔撚想見到你呀! 未見過你都唔撚鐘意你, 麻煩你就真係要檢討下喇!
雖然好充實, 原本應該都好開心, 不過夜晚嗰餐飲宴, 令到我唔like嘅心情勾起番!
夜晚呢餐係舊同事結婚, 咁耐以嚟我都只係得一班舊同事, 因為我冇轉過工! 呢份工, 唔開心多過開心, 但係點解我唔走, 因為做得太耐好多嘢都熟晒, 跟本"的"唔起心肝去搵工!
我自問係一個做得嘢嘅人, 因為我呢個department 一路都冇人走, 所以一路都冇得晉升, 再加上亞姐係一個極廢嘅人, 貪生怕死, 應該有人叫佢食屎佢都會去食, 所以跟本唔會有咩大躍進! 亞姐知我做得嘢, 所以有段時間叫我上大陸幫佢睇showroom, 佢話會有allowance比我! 其實有冇allowance 比我我跟本就唔在乎, 在乎嘅係我有得做各方唔同類型嘅工作, 所以我就一口答應左!
上大陸多左, 係香港嘅工作就更係做少左, 所以成班同事就投訴我話佢地workload大左, 而呢個廢柴亞姐居然叫我檢討下! 真係想吊佢老母囉, 我幫佢上大陸做嘢, 佢居然叫我檢討下! 所以我即時同佢講我唔上大陸喇, 而嗰幾個月嘅allowance 佢就當自己冇講過!
呢d咁樣嘅主管, 究竟係乜撚嘢人嚟架, 咁撚樣都做到主管, 真係好難怪d o靚憎九佢囉!
尋晚去飲, 呢個亞姐又做埋d九屎嘢! 前晚係whatsapp到約左5:30係causeway bay飲一陣嘢先上去, 九屎亞姐一路都唔覆, 過左好耐佢先答話唔去飲嘢, 不過就約我地7點係皇室堡樓下等埋一齊上去! 明知人地約左飲嘢, 就更係唔會7點咁早上去啦, 仲乜撚嘢要我地個個7點係樓下等你一個一齊陪你上去呢! 所以我笑住咁彈佢, 你唔飲嘢就自己上去啦, 仲係樓下又等?! 哈哈, 我講完佢唔答我! 到左尋日中午, 九屎亞姐又話去喎, 咁我又笑住彈佢啦, 你話唔去, 咁冇預你喎! 哈哈, 我講完佢即刻收皮話唔嚟!
係唔係痴九線架, 你當你自己係咩呀? 吊~ 你唔係以為你仲係好高吓嘛??? 年紀你就高! 而家都唔撚係一齊做嘢, 你唔撚係仲想個個日日裝香比你嘛???
嗰時我都唔撚服你, 而家唔該你去食屎啦! 滕滕見到你都同我講唔撚想見到你呀! 未見過你都唔撚鐘意你, 麻煩你就真係要檢討下喇!
訂閱:
文章 (Atom)
















