結果滕滕揀左~
有車有logo都唔揀, 要揀個BB~ 真係好好笑!
最好少嘅就係, 今日去隔離村食嘢, 佢都話要抱埋BB去, 因為抱埋BB去, BB會開心D!
佢咁講, 即刻滕滕反映緊佢自己內心嘅感受!
食完番屋企, 因為大風我就同滕滕戴起左頂帽, 有個婆婆問我滕滕係男仔定女仔嚟~! 從來都冇人問過滕滕性別, 因為佢個樣, 絕對地係唔似女仔囉, 不過因為滕滕抱住個BB, 呢個行為, 應該只係會係女仔先咁做!
我同婆婆解釋, 因為佢好鐘意BB, 所以就要抱住BB一齊出街喇! 如果我同婆婆講滕滕好鐘意公仔, "公仔"呢兩個字聽起嚟就比較女仔小小, 所以我一用"BB"嚟講, 婆婆就即刻話, 叫媽咪生多個細佬妹啦~
滕滕好好笑, 佢無啦啦下午同我講: 媽咪~ 你放心啦! 我第一大個一定唔會好似爸B咁衰架, 我一定會生好多好多個BB比你, 所以你唔洗擔心架!
哈哈~ 你個傻豬仔, 到你大個左, 生BB就唔係比我, 係比你自己喇!
滕滕呢方面真係好似我, 我由細到大都好鐘意小朋友, 滕滕佢都唔例外!



沒有留言:
張貼留言