2013年12月25日 星期三

放心!

22号屋企做冬, 因為老公番通宵, 所以我同滕滕就一早出左去搵亞婆亞公食lunch!  就嚟聖誕, 亞公就叫滕滕自己揀份自己鐘意嘅禮物!

結果滕滕揀左~



有車有logo都唔揀, 要揀個BB~ 真係好好笑!

最好少嘅就係, 今日去隔離村食嘢,  佢都話要抱埋BB去, 因為抱埋BB去, BB會開心D!

佢咁講, 即刻滕滕反映緊佢自己內心嘅感受!


食完番屋企, 因為大風我就同滕滕戴起左頂帽, 有個婆婆問我滕滕係男仔定女仔嚟~! 從來都冇人問過滕滕性別, 因為佢個樣, 絕對地係唔似女仔囉, 不過因為滕滕抱住個BB, 呢個行為, 應該只係會係女仔先咁做!

我同婆婆解釋, 因為佢好鐘意BB, 所以就要抱住BB一齊出街喇! 如果我同婆婆講滕滕好鐘意公仔, "公仔"呢兩個字聽起嚟就比較女仔小小, 所以我一用"BB"嚟講, 婆婆就即刻話, 叫媽咪生多個細佬妹啦~

滕滕好好笑, 佢無啦啦下午同我講: 媽咪~ 你放心啦! 我第一大個一定唔會好似爸B咁衰架, 我一定會生好多好多個BB比你, 所以你唔洗擔心架!


哈哈~ 你個傻豬仔, 到你大個左, 生BB就唔係比我, 係比你自己喇!

滕滕呢方面真係好似我, 我由細到大都好鐘意小朋友, 滕滕佢都唔例外!





 

沒有留言:

張貼留言