"導出導入"呢隻嘢已經興左成年幾兩年, 初初都想試下, 不過梗係唔捨得攞千幾蚊出嚟!
從來都唔去做facial 嘅我, 因為覺得嘥錢嘥時間, 比人按嗰個幾兩個鐘(塊面), 就要比幾嚿水! 人生只係做過一次, 而嗰一次因為係朋友個媽咪, 所以性情難卻, 但係只係嗰兩個幾鍾頭, 雖然好似好舒服咁比人按, 但係我內心其實都不知幾想佢快d攪掂可以快d走!
呢排有個朋友係咁講"導出導入"呢部機, 而且仲用過幾隻牌子去做比對, 係佢recomment 之下, 我就買左呢部!
佢話呢個牌子出嚟嘅功效係最work, 而且又唔貴!
結果, 我就狠心地買左喇, 而且今晚仲即試!
不過, 感覺就一般, 因為話佢金屬面會震, 但係震盪得輕微到真係唔覺囉, 但係放滴水上去又真係震架喎!
唔理佢喇, 做就照做啦, 玩完仲嚟多個sleeping mask 潻 ^^ !

你個朋友真係好心機, 試幾種。
回覆刪除我覺得點都好過乜都唔做。
佢唔係好心機, 而係好貪靚!!!
刪除HITACHI 又郁又震, 抹出來的棉花又污漕, 感覺實在D。
刪除因為佢又唔郁又唔震, 所以我都唔知佢仲緊乜九嘢~
刪除work 就得啦,哈哈
回覆刪除其實work 唔work我真係唔太sure, 因為佢又唔郁又唔震, 講真, 我真係唔知佢有冇效囉~
刪除