呢個月番工搭巴士, 發現有個巴勒癱坦男人耐唔耐就望住我, 而且我仲覺得佢有意冇意咁坐係我對面!
原本我覺得應該唔係, 不過, 條巴勒癱坦今日居然走埋嚟同我講嘢, 問我"U work in yau tong?!, i work in xxxxxx! 我唔知佢up 乜囉~ 仲要, 我到公司樓下時, 佢仲問我, 我係唔係就係係呢到番工?!
嘩~ 大佬~ 唔好玩我啦, 我今年38架喇, 仲有桃花???
如果佢係香港人, 我會識handle, 但係佢黑忟忟架, 我真係怕有一日佢等我放工, 跟住拉埋我一邊囉!!!
嘩!! 你問佢想點, 如想同你做朋友, 你話多謝, 但你已結左婚 LAW。唔好激嬲佢。
回覆刪除如果佢係香港人, 我晨早就問候左佢, 不過佢係黑忟忟, 所以我唔會同佢講咁多嘢
刪除