2013年12月4日 星期三

真係睇得新聞報導多~

我習慣每朝都會上網睇新聞, 知下時事嘛, 所以星期六日都會好自然咁開嚟睇! 而滕滕就會好似驚死蝕咁一定過嚟一齊睇, 因為當佢開始明白事理時, 我就已經張一D關於小朋友跌落街呀, 火燭呀偷嘢比人拉呀呢D新聞比佢知, 久而久之佢都好似我咁好似好like睇新聞喇!

滕滕有問過我點解d壞人會"凹"住個頭唔比人睇到個樣, 我呢都盡量去答佢滿足佢好其心, 但係我估唔到嘅係, 佢今晚居然扮賊!


真係死唔死, 好扮唔扮! 佢話佢扮壞人喎! 真係比佢笑到肚都痛埋~


5 則留言:

  1. 滔滔每朝早起身就要求姐姐開電視睇 NBC NEWS, 我都唔知佢睇得明幾多!?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地明新聞講咩架, 只係唔識分點樣好同壞啫! 不過睇新聞都揀比佢地睇, 千祈唔好比佢地睇D自殺CASE呀~

      刪除
    2. 我見到都有揀, 不過有D 佢睇左我都唔知。NBC NEWS 仲係美國新聞 TIM, 最近多數講大風雪。

      刪除