2009年5月31日 星期日

搶呀

今日亞媽入嚟, 我約左佢係友愛等, 因為我去左飲茶, 所以叫佢下一個站落車先一斉行番去, 點不知, 一開門, 就見到我奶奶坐左係到睇報紙! 其實, 我心中都有數, 因為之前嗰晚, 我見到佢打過電話嚟, 所以我都估到佢會嚟!


番到去, 我就預備同滕滕沖涼, 因為沖完之後就要食奶喇, 所以我就放底佢, 就去預備(與此同時, 好奶奶就即刻抱番起佢)! 沖完涼, 我個人都未出房門, 我奶奶就申隻手入嚟, 係咁爭住話抱佢! 跟住我就即刻話, 等我行出嚟先, 因為放左個沖涼盤入房之後, 我行出嚟都要側側身, 所以可唔可以等我行左出嚟先呢, 咁樣遞住隻手嚟抱, 會唔會危險D呀, 因為而家滕滕都唔係輕架嘛!  講左兩次話等我行出嚟先, 佢都話唔使, 就咁遞比佢就得! 好似搶住嚟, 使唔使呀, 我亞媽都冇出過聲話要抱!!!!!!!!!


好啦, 唔使講, 我奶奶都挾住左滕滕啦, 咁喂奶都係佢啦, 都冇得撰, 但係, 都係, 滕滕食左2/3 就唔食喇, 仲要講: 快D 食喇軒軒, 媽咪嚟鉋制你架喇! 我係廚房雖然聽到, 不過我都反左眼, 費事出聲!  過左一陣, 滕滕都係唔肯食, 掃左風都唔係再食, 所以我亞媽就出手喇, 話, 不如比我試下, 睇下佢食唔食啦, 點不知, 我亞媽一出手, 成支食晒, 勁呀!!!


食完, 坐左一陣之後, 我放底滕滕比佢瞓, 仲叫我亞媽唔好係咁同佢傾計, 如果唔係佢唔肯瞓, 會好扭計! 其實我係想講比我奶奶聽, 因為佢都係咁, 佢一郁小小, 就即刻問佢, 咁滕滕就點會瞓得好呀, 小朋友心野架嘛!  唔講嘢, 就你話嘢, 滕滕一郁, 佢又問佢仲咩, 之後我就即使"shu", 叫佢唔好出聲,因為佢會再瞓番, 跟住我就推下佢high chair, 但係我奶奶就二話不說, 即刻話"等我啦"!


嘩!!!唔使咁"her" 嘛!!!


2009年5月29日 星期五

好開心, 冇事喇!

今晚, 姐姐上嚟探滕滕, 咁耐以嚟, 成三年幾四年, 第一次見番! 大家都冇提起之前嘅事,因為可能而家嘅話題都係係bb到, 因為佢都有左成4個月!


而家我地有左滕滕, 佢又有左bb, d話題就自不然都係呢d, 用咩好呀, 有d咩要注意呀, 會係邊到生呀......傾到成11點佢先走!


不如睇下幾時食lunch, 約埋大芬先!


2009年5月27日 星期三

肚痾呀~

滕滕尋日痾水痾左3次呀, 今日都仲有, 所以等亞dee番左嚟, 就同佢去睇醫生!  醫生話如果佢食得又瞓得, 又冇嘔,咁只係痾都唔係太緊要, 所以開左d 藥水比佢飲!


我成日都係仍住係亞dee比個鼻滕滕食,所以先肚痾, 如果唔係, 點會冇啦啦咁呀, 正衰人,都叫左佢唔好架啦!


2009年5月25日 星期一

嫲嫲, 使唔使up-set呀!

今晚, 同亞DEE亞媽, 家姐出去食飯, 而滕滕8點鐘要食奶, 所以食食下飯, 我就快D抓埋碗飯, 叫亞DEE開奶, 不過我奶奶, 一聽到話叫開奶, 佢就好快好快咁食埋佢碗飯, 同我講, 叫我比佢喂! 咁我諗住, 係我自己喂番, 費事好似佢食食下飯, 都要幫我喂奶, 連飯都食得唔好, 就費事啦, 因為佢D家姐係到,一陣見到我就係到食, 佢亞媽冇得食, 就唔知佢地點諗, 所以佢講左兩次叫我比佢喂, 我都話唔使!  不過, 講完之後, 我奶奶個樣就即變, 好似我好唔比佢喂! 我知, 佢可能想我可以食飯嘛, 但係我可嘗唔係咁諗呢, 而且你D 女係到, 我更加唔想比佢地覺得我好似自己掛住食啦, 所以我拒絕左佢兩次之後, 佢個樣擺明係一個UP-SET 樣咁, 繼續食飯, 不過係望住碗飯嚟食, 一句聲都冇出, 又冇同佢D 女講嘢!


過左一陣, 我奶奶又問, 唉, 好喇, 比你喂喇, 費事佢又UP-SET!  好啦, 比左佢喂之後, 就即刻冇事喇, 你話係唔係頂佢唔順啦!!!! 不過, 我都唔知點解佢次次喂親, 滕滕都食唔晒之奶, 一定最少有1/3剩, 今次, 都唔例外!!! 


我同亞DEE講, 不如叫佢亞媽唔好喂奶啦, 但係亞DEE話佢亞媽咁少見滕滕, 就更係想啦, 叫我由得佢................!  我個心諗, 半夜起身嗰個又唔係你, 你就更係咁講啦, 我安排好好D時間, 諗住滕滕最夜嗰餐11點幾食完, 咁第二朝6點先再食架嘛, 如果比你亞媽攪一攪, 咁如果佢半夜兩點幾喊餓, 我就要起身架喇!!!


唉, 真係好鬼煩!


2009年5月20日 星期三

風平浪靜

好彩尋晚滕滕冇事, 好乖咁瞓到今朝, 不過今朝起身, 我都怕唔知仲會唔會起, 因為亞DEE 今日番早, 如果佢番左工, 我自己一個人就同滕滕探唔到熱, 到時同唔同佢食藥水都唔知!


不過好彩今日都冇咩事! 真係底鍚喇, 滕膝!


2009年5月15日 星期五

打針, 好痛呀~

今日帶滕滕去DR FAN 介紹嗰個DR CHAN到打針, 一連打三支!


第一支係食嘅, 咩什麼輪狀病毒, 可以預防腸胃炎, 但係食左之後, 夜晚可以會肚痛!


第二支係肺鏈, 第三支係咩5合1! 打完第一支, 都唔使問亞季, 一定會喊架啦, 不過喊左幾下, 就扁住個咀停左, 跟住, DR 要滕滕轉身, 方便佢打另外嗰邊大肶, 不過一轉身, 滕滕就好似知道要打多支咁, 係到叫定先, 睇見支針打落去, 跟住佢就喊出嚟, 嗰陣時先知咩叫心痛!


到左今晚, 滕滕真係係到係咁喊, DR 叫我地, 如果佢肚痛就比藥水佢飲, 唔痛唔使飲, 講真, 佢係唔係肚痛, 我地真係唔識分, 雖然話D喊聲尖D喎, 好似今日打針咁, 但係我地兩個都唔覺得有咩分別, 所以滕滕喊到唔肯收聲, 我就只係摸下佢個肚, 睇下凍唔凍, 如果凍, 就可能真係肚痛喇! 嘩,原來用生油"初"到隻手滾滾地, 摸落佢個肚仔到, 真係好"靈", 第一下就已經放緩, 第二下, 就已經停左, 唔喊, 如事者, 整左成7/8下, 佢就已經冇事!


但係今晚, 漫漫長夜, 仲要睇下佢有冇發燒,因為DR話打完針, 會有可能發燒架, 所以今晚要多D睇下佢喇!


2009年5月12日 星期二

結婚八週年紀念, 勁開心!

而家啱啱踏入5月13日, 都係突然間醒起, 係我地結婚八週年紀念!  話咁快就八年, 唔知老公會同我, BB 今晚去邊到食飯呢, 今年多左BB同我地一斉慶祝, 好開心, 又興奮!


真係好多謝個天, 今年送左份咁大嘅禮物比我地, 仲要係趕得切出嚟, 同我地一斉慶祝潻!


Dr Fan 你好, 又見面喇!

今日去 DR FAN 到檢查, 佢係個電視到見到我帶埋靖軒嚟, 都不知幾開心, 仲突登出嚟見下佢潻呀!


我比左上次佢同bb影嗰張相佢, dr 就即刻同我講多謝, 跟住我就即刻話唔使多謝, 因為講多謝應該係我就真, 因為我話,真係好多謝你帶我個bb出嚟呢個世界到就真!


DR FAN 真係好 nice, 同埋佢真係好鐘意bb, 因為佢同我檢查完之後, 又走出嚟睇多亞b 多一次!


所以如果我下次再生, 我一定會再搵 dr fan!


2009年5月11日 星期一

真係lai 嘢呀!

尋晚四點幾要喂奶呀!!! 你話係唔係真係lai 晒嘢呢, 而且今日靖軒食奶都食得唔好, 皮氣好嗅呀!  我同亞媽講, 如果佢下次入嚟, 真係唔好同佢吹咁耐水, 一定要佢瞓呀, 如果唔係, 我好難頂架!!!  唉, 希望再過多一兩日會好d 啦!

2009年5月10日 星期日

lai 嘢!

今日係母親節, 亞媽同亞爸就入左嚟, 差唔多下午四點到就嚟到, 不過, 佢地嚟左之後就開始 lai 嘢, 因為佢地係咁係到同靖軒玩, 係到講嘢, 攪到靖軒由未到四點開始至到夜晚八點幾九點都冇瞓過, 所以佢地走左, 夠鐘食奶, 靖軒就唔係好肯食, 因為佢好眼好眼瞓, 一路食奶, 一路發癲, 係真係發癲!!!  唉, 如果佢今晚瞓得唔好, 咁可能今晚半夜要起身喂奶喇, 因為我已經成功左一半, 係呢個星期,靖軒半夜都冇起過身食奶, 所以我唔想功虧一簣呀~~~~~~~~

2009年5月5日 星期二

咁快識得玩嘢喇!

呢個小魔怪, 開始飲奶飲到一半就唔飲喇, 一係就發皮4, 一係就"O"咀! 而家有陣時仲係到厄人, 郁下郁下個咀, 等你以為佢有飲, 但係其實係冇!!!


都未有兩個月嘅人仔, 就已經咁喇, 咁大D就比佢玩死!


2009年5月4日 星期一

6 綜罪!!!

今日終於抄左個賓賓喇, 好可惜,  不過又唔底可憐, 因為再對住佢多一陣, 我都想死!


有乜理由同佢傾左三次, 佢都係咁, 究竟佢想唔想係到做架, 佢話佢想, 咁點解講極都係咁, 我真係唔明!  只不過係短短個半月, 已經有好多嘢唔妥, 如果我番工, 我都唔知佢會點對亞 B!


我都唔知我會唔會衝動左, 但係我真係好頂唔順, 因為:


1)每事問: 我同佢講完今晚食咩之後, 隔一陣亞dee入廚房, 佢又問亞dee多一次; 我教完佢用個智能煲, 佢都重覆做左一次比我睇之後, 亞dee入廚房, 佢又問亞dee多一次; 只係好簡單, 我同佢講, 今晚食一個西蘭花, 亞dee入廚房, 佢都要問多一次! 一句講晒, 多樣嘢都要問多一次!


2)失憶: 同佢講完洗奶樽d 步驟, 叫佢抄底, 佢話佢會, 結果比我睇到步驟全部錯晒, 仲要話係我講!  係兩個鐘頭內, 叫佢左三次keep quiet, 佢都可以唔記得, 照係個廚房到嘈圈巴閉, 嘈到bb醒, 同佢講, 第日我番工, 佢係唔係照樣咁嘈, 暗完bb瞓,又去做家務, 又到嘈醒bb, 又暗番佢瞓, 一路一路都係咁, 跟住佢居然話: i can handle it!


3)做錯嘢, 爻咀, 唔認又懶人:  攞左支baby bath 去洗衫, 問佢點解, 佢話係亞sir 叫佢! 支baby bath 咁貴, 亞dee跟本唔會講錯, 更何況, 亞dee跟本冇同佢講過!  我叫佢洗奶樽, 只係press一次支洗潔精, 佢居然話係我叫佢 press 兩次!  我叫佢洗完 d 沙巾放入洗衣機到 fing 乾佢, 洗完之後, d 沙巾仲好嗅奶味, 同佢講話佢洗得唔乾淨, 叫佢再洗過, 佢居然話係個洗衣機整到d沙巾嗅, 唔關佢事, 佢可以証明比我睇! 如果係個洗衣機嘅問題, 咁點解我地d衫, 洗完出嚟, 冇嗅奶味先, 佢仲要死撐, 要証明比我睇喎!


4)喂奶係到睇電視, 喂左成兩個鐘! 本身,我都冇諗住係比佢睇, 開左個電視, 希望嘈d, 等靖軒唔好咁快瞓著, 呀, 點不知我睇到佢係到睇電視, 叫佢專心d喂bb, bb一停, 就how個奶樽, 點不知佢一路望住個電視, 一路好有節奏咁how, 咁bb唔瞓就奇啦, 靖軒可能以為叫佢早d瞓潻, 咁how法!  d 奶 re-heat完又re-heat, 咁點可以架, 冇益架嘛!  我話佢, 叫佢專心d, 佢居然話bb成日係到瞓覺喎! bb梗係瞓啦, 佢飲奶好攰架嘛, 請你番嚟, 就係要你叫bb起身飲奶架啦!


5)對bb粗魯, 求其! 靖軒飲完奶, 放佢落床瞓, 又唔同佢come 被, 大人就話識攞被come 啫, bb點識架!  好聲好氣同佢講, 叫佢第日一定要幫bb come 番張被之際, 比我發現, 靖軒個衫領濕晒, 問佢點解會濕左, 佢話bb嘔奶, 問佢點解唔同佢換衫, 佢話佢瞓左, 咁我就即刻問佢, 如果你件衫濕左, 你會唔會就咁去瞓覺先!  好啦, 我抱起靖軒, 諗住同佢換衫, 點不知原來唔係只係個衫領, 下面成件衫都濕晒!!!  佢話佢識同bb換衫, 咁咪比佢換囉, 呀, 點不知佢屈住靖軒隻手, 更硬著衫!!!


6)成日抺嘢, 但係都唔知佢抺乜, d shelf 全部都係塵, 熱水壺上面又係塵, 抽油煙機個頂又係油, 暖奶器裹面d 水又係塵, 連bb個沖涼盤裹面有積都冇去洗!!!  叫佢唔好用個雞毛掃去掃塵, 解釋比佢聽點解唔好用, 佢居然又攞去用, 仲張我張床上面個shelf 上面d塵掃落去我張床到!!!!!!!!!


乜唔係未試過照顧 new born baby, 會係再小心d 架咩, 但係呢個賓, 就真係唔會囉, 我係到望住佢, 佢都已經係咁, 咁我唔係到, 番左工, 你估佢會點, 所以我今朝抄左佢, 叫佢即走, 因為對多陣, 真係反眼又反眼!