2009年5月11日 星期一

真係lai 嘢呀!

尋晚四點幾要喂奶呀!!! 你話係唔係真係lai 晒嘢呢, 而且今日靖軒食奶都食得唔好, 皮氣好嗅呀!  我同亞媽講, 如果佢下次入嚟, 真係唔好同佢吹咁耐水, 一定要佢瞓呀, 如果唔係, 我好難頂架!!!  唉, 希望再過多一兩日會好d 啦!

沒有留言:

張貼留言