我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2009年5月11日 星期一
真係lai 嘢呀!
尋晚四點幾要喂奶呀!!! 你話係唔係真係lai 晒嘢呢, 而且今日靖軒食奶都食得唔好, 皮氣好嗅呀! 我同亞媽講, 如果佢下次入嚟, 真係唔好同佢吹咁耐水, 一定要佢瞓呀, 如果唔係, 我好難頂架!!! 唉, 希望再過多一兩日會好d 啦!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言