2009年5月29日 星期五

好開心, 冇事喇!

今晚, 姐姐上嚟探滕滕, 咁耐以嚟, 成三年幾四年, 第一次見番! 大家都冇提起之前嘅事,因為可能而家嘅話題都係係bb到, 因為佢都有左成4個月!


而家我地有左滕滕, 佢又有左bb, d話題就自不然都係呢d, 用咩好呀, 有d咩要注意呀, 會係邊到生呀......傾到成11點佢先走!


不如睇下幾時食lunch, 約埋大芬先!


沒有留言:

張貼留言