2009年5月27日 星期三

肚痾呀~

滕滕尋日痾水痾左3次呀, 今日都仲有, 所以等亞dee番左嚟, 就同佢去睇醫生!  醫生話如果佢食得又瞓得, 又冇嘔,咁只係痾都唔係太緊要, 所以開左d 藥水比佢飲!


我成日都係仍住係亞dee比個鼻滕滕食,所以先肚痾, 如果唔係, 點會冇啦啦咁呀, 正衰人,都叫左佢唔好架啦!


沒有留言:

張貼留言