2009年5月12日 星期二

Dr Fan 你好, 又見面喇!

今日去 DR FAN 到檢查, 佢係個電視到見到我帶埋靖軒嚟, 都不知幾開心, 仲突登出嚟見下佢潻呀!


我比左上次佢同bb影嗰張相佢, dr 就即刻同我講多謝, 跟住我就即刻話唔使多謝, 因為講多謝應該係我就真, 因為我話,真係好多謝你帶我個bb出嚟呢個世界到就真!


DR FAN 真係好 nice, 同埋佢真係好鐘意bb, 因為佢同我檢查完之後, 又走出嚟睇多亞b 多一次!


所以如果我下次再生, 我一定會再搵 dr fan!


沒有留言:

張貼留言