2009年5月5日 星期二

咁快識得玩嘢喇!

呢個小魔怪, 開始飲奶飲到一半就唔飲喇, 一係就發皮4, 一係就"O"咀! 而家有陣時仲係到厄人, 郁下郁下個咀, 等你以為佢有飲, 但係其實係冇!!!


都未有兩個月嘅人仔, 就已經咁喇, 咁大D就比佢玩死!


沒有留言:

張貼留言