http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個小魔怪, 開始飲奶飲到一半就唔飲喇, 一係就發皮4, 一係就"O"咀! 而家有陣時仲係到厄人, 郁下郁下個咀, 等你以為佢有飲, 但係其實係冇!!!
都未有兩個月嘅人仔, 就已經咁喇, 咁大D就比佢玩死!
沒有留言:
張貼留言