2009年5月31日 星期日

搶呀

今日亞媽入嚟, 我約左佢係友愛等, 因為我去左飲茶, 所以叫佢下一個站落車先一斉行番去, 點不知, 一開門, 就見到我奶奶坐左係到睇報紙! 其實, 我心中都有數, 因為之前嗰晚, 我見到佢打過電話嚟, 所以我都估到佢會嚟!


番到去, 我就預備同滕滕沖涼, 因為沖完之後就要食奶喇, 所以我就放底佢, 就去預備(與此同時, 好奶奶就即刻抱番起佢)! 沖完涼, 我個人都未出房門, 我奶奶就申隻手入嚟, 係咁爭住話抱佢! 跟住我就即刻話, 等我行出嚟先, 因為放左個沖涼盤入房之後, 我行出嚟都要側側身, 所以可唔可以等我行左出嚟先呢, 咁樣遞住隻手嚟抱, 會唔會危險D呀, 因為而家滕滕都唔係輕架嘛!  講左兩次話等我行出嚟先, 佢都話唔使, 就咁遞比佢就得! 好似搶住嚟, 使唔使呀, 我亞媽都冇出過聲話要抱!!!!!!!!!


好啦, 唔使講, 我奶奶都挾住左滕滕啦, 咁喂奶都係佢啦, 都冇得撰, 但係, 都係, 滕滕食左2/3 就唔食喇, 仲要講: 快D 食喇軒軒, 媽咪嚟鉋制你架喇! 我係廚房雖然聽到, 不過我都反左眼, 費事出聲!  過左一陣, 滕滕都係唔肯食, 掃左風都唔係再食, 所以我亞媽就出手喇, 話, 不如比我試下, 睇下佢食唔食啦, 點不知, 我亞媽一出手, 成支食晒, 勁呀!!!


食完, 坐左一陣之後, 我放底滕滕比佢瞓, 仲叫我亞媽唔好係咁同佢傾計, 如果唔係佢唔肯瞓, 會好扭計! 其實我係想講比我奶奶聽, 因為佢都係咁, 佢一郁小小, 就即刻問佢, 咁滕滕就點會瞓得好呀, 小朋友心野架嘛!  唔講嘢, 就你話嘢, 滕滕一郁, 佢又問佢仲咩, 之後我就即使"shu", 叫佢唔好出聲,因為佢會再瞓番, 跟住我就推下佢high chair, 但係我奶奶就二話不說, 即刻話"等我啦"!


嘩!!!唔使咁"her" 嘛!!!


2 則留言:

  1. 係咪個個奶奶都係咁嘅呢?
    不過你呢個奶奶都無同你有衝突,算好架喇。

    回覆刪除
  2. 我家的肥滕滕!2009年6月10日 凌晨2:33

    其實我奶奶冇乜嘢嘅,不過我覺得係唔係可以唔使咁 her 呢?!  因為我亞媽都冇同佢爭!

    回覆刪除