今日去洗牙, Bonnin一見到佢塊面, 就問我, 滕滕係唔係食手指, 因為佢食手指食到d口水整左係塊面到, 咁塊面就有個位置硬左, 好似"爆冊"咁, 叫我地唔好比佢食, 所以今晚我地去jusco, 番嚟嗰時, 佢一食手指, 就比我地兩個彈手指, 再食就鬧, 因為佢面上面嗰個位置, 已經凸左出嚟, 仲要係硬左, 所以真係要強硬d, 唔準食手指!
呢個曳豬滕滕, 我地都未鬧佢, 指住佢, 佢就扁咀係到喊, 所以你話佢唔知係鬧緊佢, 我就真係唔信, 所以由嗰一刻開始, 我就知佢原來佢已經知道我地係到做乜, 所以, 以後真係唔可以成日係到"呵,呵,呵"係到呵佢, 費事佢越嚟越曳呀!
沒有留言:
張貼留言