2009年6月3日 星期三

曵曵豬

今日去洗牙, Bonnin一見到佢塊面, 就問我, 滕滕係唔係食手指, 因為佢食手指食到d口水整左係塊面到, 咁塊面就有個位置硬左, 好似"爆冊"咁, 叫我地唔好比佢食, 所以今晚我地去jusco, 番嚟嗰時, 佢一食手指, 就比我地兩個彈手指, 再食就鬧, 因為佢面上面嗰個位置, 已經凸左出嚟, 仲要係硬左, 所以真係要強硬d, 唔準食手指!


呢個曳豬滕滕, 我地都未鬧佢, 指住佢, 佢就扁咀係到喊, 所以你話佢唔知係鬧緊佢, 我就真係唔信, 所以由嗰一刻開始, 我就知佢原來佢已經知道我地係到做乜, 所以, 以後真係唔可以成日係到"呵,呵,呵"係到呵佢, 費事佢越嚟越曳呀! 


沒有留言:

張貼留言