2009年6月25日 星期四

細碼片, 唔啱著喇!

今日工人姐姐同我講, 話滕滕條片好似唔係好啱喇, 換中碼好似好d!


其實我之前都已經發覺條片開始越嚟越窄, 不過因為之前仲有4成包細碼係到, 所以諗住用得幾多就幾多啦, 不過而家就真係好似頂唔順, 因為d便便走左出嚟, 所以今日終於開左包中碼出嚟用喇, 咁所以淨底嗰3包, 唯有第日送比人啦!


滕滕, 你而家先得嗰3個幾月, 就要用中碼片喇, 同埋, 你隻肶開始越嚟越堅, 因為媽咪隻手越嚟越痛喇!


沒有留言:

張貼留言