2009年6月28日 星期日

黑仔都暈呀~~~~~~~~

番工第二日跌左個吊咀, 就已經黑仔架啦, 今晚亞 dee仲撞埋車潻!


好彩個人就冇事, 不過架車就好似好傷喇! 唉, 真係大獲, 今次就真係可能"渣"都冇!!!!!!


沒有留言:

張貼留言