http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日同個工人姐姐吹開水, 佢話佢成8/9年前已經離開屋企, 出去做嘢, 仲係不停咁湊bb, 完左呢個僱主, 做第二個又係湊bb, 大大話話, 佢都有8/9年湊bb經驗, 如果佢冇吹水!
但係一樣嘢我又唔係好明, 表面上睇嚟同聽佢講, 佢湊親都由bb湊到成4歲, 咁點解佢之前嗰d僱主唔再同佢續約嘅呢?! 雖然話就話佢d前僱主唔想比長期服務金, 但係可以搵佢屋企人同佢簽架嘛, 呢樣嘢, 真係另到我有個問号!
沒有留言:
張貼留言