2009年6月16日 星期二

應該都瞓得落啦!

而家日日朝頭早, 有人用 1:99 去抺d handle, control 同toilet, 又日日抺地, 終於都安落d , 因為得自己一個做嗰時, 只可以隔日去抺, 跟本就冇咁多時間做屋企嘢, 又做公司嘢!


仲有, 今晚餐飯, 個工人自己一個人攪掂, 我亞媽只係用把口講左隻乳鴿點整, 佢就可以整到出嚟, 仲要係幾好味嘅潻, 所以係唔係終於都瞓得落呢!


1 則留言:

  1. 恭喜恭喜,搵到個醒目又肯做~~正
    [版主回覆06/29/2009 21:06:00]暫時嚟講, 都算係, 但係我怕好似bb咁, 唔讚得, 要講反話, 所以, 應該係普通啦!

    回覆刪除