自從梓祐跟學校去完北京旅行之後, 就已經又咳, 又流鼻水, D感冒嚴重左, 於是我就問佢, 乜你亞 E 冇同你執D禦寒衫咩, 點解會病到咁架, 醫生又唔去睇, 究竟佢想點呀!
我都未見過 D 咁 PK 嘅女人, 明知個小朋友要去北京, 北京仲係0度, 大佬, 點都同佢買 D 衫嘛, 成日就去問人借, 借得都就固然之好, 但係借左都幫唔到就唔好問人借啦! 佢自己鐘意問人借衫, 借鞋, 借手袋用我就唔理佢, 但係個小朋友咁細個, 點都要睇下佢夠唔夠啦, 雖然我知嗰個唔係佢親生, 但係都唔好咁啦, 一係就完全唔好理, 唔好扮理佢, 但係又攪到佢咁, 唔夠衫著, 又唔敢出聲!!!
今日一上到去探梓祐, 見到嫲嫲同嗰個"乞E"係到嘈交, 我問梓祐仲咩事, 原來嗰個"乞E"攞左嫲嫲肺氣腫D藥水比梓祐食(正一仆街嚟, 個小朋友傷風咳, 走去攞D 肺氣腫藥比佢食, 冇 D 常識), 點不知飲完之後冇幾耐, 梓祐就嘔喇, 連行去廁所嗰幾步路都嚟唔切就嘔左出嚟! 跟住嗰個"乞E"就同梓祐講,
係佢自己嘔到成地都係, 要佢自己抺番個地, 唔可以要嫲嫲抺! 於是嫲嫲聽到佢咁講, 就即刻話佢抺, 唔使個細佬抺, 因為佢病, 跟住嗰個"乞E"就話嫲嫲好幫住個細佬, 唔可以咁之類, 就嘈起上嚟!
喂, 一個小朋友, 如果唔舒服, 就算嘔左係個地下到, 都會由得佢, 唔會咁忍心話要佢整番好佢啦, 佢緊病喎, 你估佢想架. 所以呢個"乞E"真係好 PK, PK 都冇人有, 邊有人亂咁攞藥水比個小朋友食架, 又唔見佢對自己個仔係咁, 雖然梓祐唔係佢自己個仔, 但係都唔好咁啦, 你咪唔好理佢囉, 但係佢又唔得呀, 要係個老公面前扮對佢好好, 扮係一個好後母! Pls fuck off!
最衰就係個男人係盲同聾架, 成日都幫住個老婆, 個老婆講乜都信, 個亞媽就講乜都唔信......你話, 生個咁嘅仔, 真係唔生好過生, 唔怪得嫲嫲同我講, 佢好心灰!
梓祐, 嫲嫲唔係到, 你要好好照顧自己呀!!!