今日下午, 亞 b 突然撐到我個肚(有一part)好痛, 於是我就叫亞 dee 摸下啦, 同佢講亞 b 撐得好出力下, 呀, 點不知呢個爸爸都痴痴地線, 即刻用隻手嚟推落我個肚到, 仲要係亞 B 個頭嗰個位置喎!
跟住我問佢仲咩推亞 B 個頭呀, 佢就話 : 推下佢, 等佢自己縮番隻腳, 唔好撐到咁行嘛!
嘩, 係唔係痴左線呀, 亞 B 咁細個, 就咁攪佢, 到佢出左世, 咪唔得掂! 邊有老豆咁架, 佢撐, 咪最多摸下佢撐嗰部份, 等佢自己縮番入去囉 都冇理由推佢個頭架!
你話, 呢個大唔透嘅老豆, 係唔係頂佢唔順呢!
沒有留言:
張貼留言