自從梓祐跟學校去完北京旅行之後, 就已經又咳, 又流鼻水, D感冒嚴重左, 於是我就問佢, 乜你亞 E 冇同你執D禦寒衫咩, 點解會病到咁架, 醫生又唔去睇, 究竟佢想點呀!
我都未見過 D 咁 PK 嘅女人, 明知個小朋友要去北京, 北京仲係0度, 大佬, 點都同佢買 D 衫嘛, 成日就去問人借, 借得都就固然之好, 但係借左都幫唔到就唔好問人借啦! 佢自己鐘意問人借衫, 借鞋, 借手袋用我就唔理佢, 但係個小朋友咁細個, 點都要睇下佢夠唔夠啦, 雖然我知嗰個唔係佢親生, 但係都唔好咁啦, 一係就完全唔好理, 唔好扮理佢, 但係又攪到佢咁, 唔夠衫著, 又唔敢出聲!!!
今日一上到去探梓祐, 見到嫲嫲同嗰個"乞E"係到嘈交, 我問梓祐仲咩事, 原來嗰個"乞E"攞左嫲嫲肺氣腫D藥水比梓祐食(正一仆街嚟, 個小朋友傷風咳, 走去攞D 肺氣腫藥比佢食, 冇 D 常識), 點不知飲完之後冇幾耐, 梓祐就嘔喇, 連行去廁所嗰幾步路都嚟唔切就嘔左出嚟! 跟住嗰個"乞E"就同梓祐講, 係佢自己嘔到成地都係, 要佢自己抺番個地, 唔可以要嫲嫲抺! 於是嫲嫲聽到佢咁講, 就即刻話佢抺, 唔使個細佬抺, 因為佢病, 跟住嗰個"乞E"就話嫲嫲好幫住個細佬, 唔可以咁之類, 就嘈起上嚟!
喂, 一個小朋友, 如果唔舒服, 就算嘔左係個地下到, 都會由得佢, 唔會咁忍心話要佢整番好佢啦, 佢緊病喎, 你估佢想架. 所以呢個"乞E"真係好 PK, PK 都冇人有, 邊有人亂咁攞藥水比個小朋友食架, 又唔見佢對自己個仔係咁, 雖然梓祐唔係佢自己個仔, 但係都唔好咁啦, 你咪唔好理佢囉, 但係佢又唔得呀, 要係個老公面前扮對佢好好, 扮係一個好後母! Pls fuck off!
最衰就係個男人係盲同聾架, 成日都幫住個老婆, 個老婆講乜都信, 個亞媽就講乜都唔信......你話, 生個咁嘅仔, 真係唔生好過生, 唔怪得嫲嫲同我講, 佢好心灰!
梓祐, 嫲嫲唔係到, 你要好好照顧自己呀!!!
Don't be angry or sad. He will be going OK, cause he has aunt like you that love him....
回覆刪除佢咁衰格架!!! 真係可以報警告佢虐待呀,亂咁俾成藥個小朋友食。
回覆刪除[版主回覆01/14/2009 23:04:00]佢都唔係人嚟架, d 狗都會對同類好啦, 佢連狗都不如呀!