2009年1月22日 星期四

申懶腰???

嘩, 今日亞 b 好行, 係撐到我好行, 由朝早到夜晚, 不斷咁做同一個動作, 唔通我今朝係張床到申多左兩個懶腰, 佢又照板煮碗???


亞 b, 乖啦, 你下下都咁行, 我點行路呀, 郁下手, 郁下腳, 係我個肚入面攪攪震咪好囉, 下下你都撐住, 好難頂架!  你唔係學我係到申懶腰嘛, 如果你真係學得咁快, 咁就好喇, 第日你讀書, 我就唔使嘔血喇!!!


 


沒有留言:

張貼留言