http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日 Dr Fan 打電話嚟同我講, 我檢尿個 report 出左嚟, 係有菌架! 雖然唔係好嚴重嗰隻, 但係要食藥囉, 仲要食5日!
我同嫲嫲講, 佢話係好平常, 好多人都會係咁, 食左藥就應該冇事! 唉, 我都希望係啦, 不過點解我咁多嘢嘅, 係唔係大肚婆通常都係咁架?!
沒有留言:
張貼留言