今日有個舊同學係 MSN 到搵我, 問我個血糖報告點, 咁咪傾幾句囉, 言談間,我問佢個女點, 仲係唔係成日係到喊, 跟住佢就叫我睇佢個 diary就會知! 唉, 佢之前已經叫我得閑睇下佢 d 相, 佢個 web-site架喇, 但係我真係唔會成日記得去睇囉, 最多得閑上去睇下佢 d 相, 睇下佢近況, 叫我日日去睇佢個 diary就真係唔好攪我, 你估真係唔使做咩, 佢仲要有成兩三條 link係睇佢 d 相架!
所以係言談之間, 佢好似怪我好唔去睇佢個 diary..........喂, 朋友吹下水, 問候下, 梗係咁架啦, 下下都叫人去睇佢個 diary, 咁仲使乜講咁多嘢呀???!!!
好似我寫呢個 blog, 原意就跟本都唔係一定要比人睇, 只係想比自己有個回憶, 咁唔通比左個 blog 人地睇, 人地唔睇, 我就唔 alike 咩! 識左佢成廿幾年(呢個真係有廿幾年), 都仲係咁鐘意叫人跟佢想做嘅嘢嚟做, 都唔知點解!!!
沒有留言:
張貼留言