2009年1月8日 星期四

血糖偏高呀!!!

尋日去廣華檢查, 今朝姑娘就打電話嚟, 話我血糖偏高, 要1月15日番去再驗血! 死啦, 到時起碼最少要驗兩次呀~ 我而家開始要介口喇, 唔好再食雪糕, 朱古力喇~~~


今晚約左亞 Ken 個家姐係屯門市廣場, 因為佢話亞 Ken 叫佢帶左禮物比我, 點不知去到嗰時, 個死仔玩意外驚起, 原來佢番左嚟 HK!  好開心今晚見到佢, 同佢, Louise & Canise 一斉食飯, 因為自從佢 03年番過嚟, 至到而家先再見!!!


沒有留言:

張貼留言