2009年1月10日 星期六

煲薑醋

今日嫲嫲幫左我地一個好大嘅忙, 就係同我地攪左煲薑醋!


起初以為好複雜, 其實原來係好簡單, 但係時間就用左成半日有多!


沒有留言:

張貼留言