今日係年初五, 亞 dee 尋晚番通宵, 所以今日下午唯有自己食自己! 雖然就話係自己食自己, 但係係食緊嘢之際, 其實仲有亞 b 倍緊我, 因為我一路食, 佢就一路郁, 好似係到倍我一斉食緊嘢咁! 因為亞 b 越嚟越大, 所以佢每每郁一下, 我就可以即刻 feel 到, 不過就係因為佢越嚟越大, 咁就即係佢好快就會出嚟見人, 就係因為佢就嚟好快見人, 就即係代表佢好快會離開我個肚! 仲感覺好開心, 因為我地都就嚟好快見到佢, 但係, 又好唔捨得, 因為我就嚟 feel 唔到佢係我個肚到郁下郁下嗰種感覺!
所以我而家一得閑, 就即刻拍底自己個肚, 因此亞 b 係我個肚到郁下郁下, 真係好得意, 因為每次我都係到諗: 究竟你係到做緊 d 咩呢, 點解成日都係到攪嚟攪去架?!
P.S. 肚圍: 40.5"
懷孕的感覺確實不錯架!!! 雖然你未肯定會否生多一個,但呢種感覺你一定會永遠回憶架!
回覆刪除when your baby is due. that will be another feeling...... I can't wait!!!
回覆刪除[版主回覆02/01/2009 19:04:00]the due day is around end of march ma!