2009年1月15日 星期四

驗血!

今朝晨咁早8:00就去到廣華驗血, 見到支針真係想暈底, 因為係我一生之中最怕做(比人做) 嘅嘢, 不過今次好勁, 冇喊到!  但係針左兩次, 仲要係同一隻手 @_@ !!!


D 人話, 驗血糖 d 糖水好難飲, 其實都唔係呀, 同落左糖嘅水都冇咩分別, 不過當然就梗係唔想再飲啦!  星期五或者下個星期一就知道結果, 如果姑娘唔打嚟就即係冇事, 如果佢打嚟就即係............唉!  Dr fan 話我個數字 6.8 只不過係擇界, 所以求神拜彿, 千祈唔好打嚟呀~~~


1 則留言:

  1. 應該無事,廣華都係同你做個保障啫.....

    回覆刪除