今日亞dee個fd睇過架車, 佢話架車應該醫番到冇用喎, 因為一即起, 就睇到整過好多嘢, 要賣都好難, 所以佢話講老實話, 叫我地算吧啦!
哎呀, 真係好肉痛呀!!!!!!!!!!!!!!
今日亞dee個fd睇過架車, 佢話架車應該醫番到冇用喎, 因為一即起, 就睇到整過好多嘢, 要賣都好難, 所以佢話講老實話, 叫我地算吧啦!
哎呀, 真係好肉痛呀!!!!!!!!!!!!!!
今日同個工人姐姐吹開水, 佢話佢成8/9年前已經離開屋企, 出去做嘢, 仲係不停咁湊bb, 完左呢個僱主, 做第二個又係湊bb, 大大話話, 佢都有8/9年湊bb經驗, 如果佢冇吹水!
但係一樣嘢我又唔係好明, 表面上睇嚟同聽佢講, 佢湊親都由bb湊到成4歲, 咁點解佢之前嗰d僱主唔再同佢續約嘅呢?! 雖然話就話佢d前僱主唔想比長期服務金, 但係可以搵佢屋企人同佢簽架嘛, 呢樣嘢, 真係另到我有個問号!
今日工人姐姐同我講, 話滕滕條片好似唔係好啱喇, 換中碼好似好d!
其實我之前都已經發覺條片開始越嚟越窄, 不過因為之前仲有4成包細碼係到, 所以諗住用得幾多就幾多啦, 不過而家就真係好似頂唔順, 因為d便便走左出嚟, 所以今日終於開左包中碼出嚟用喇, 咁所以淨底嗰3包, 唯有第日送比人啦!
滕滕, 你而家先得嗰3個幾月, 就要用中碼片喇, 同埋, 你隻肶開始越嚟越堅, 因為媽咪隻手越嚟越痛喇!
唉, 今朝番到公司, 發現個吊咀跌左, 但係奇就奇在條鏈冇段, 個扣又冇事嗰下先一個迷! 番到去已經搵埋我個fd, 一斉沿住落車嗰條路, 搵左成3次, 都係搵唔到, 唔通真係破財消災?
好肉痛呀, 痛得我好緊好緊要呀, 點解咁黑仔架~~~~~~~~~~~~~~~~
而家日日朝頭早, 有人用 1:99 去抺d handle, control 同toilet, 又日日抺地, 終於都安落d , 因為得自己一個做嗰時, 只可以隔日去抺, 跟本就冇咁多時間做屋企嘢, 又做公司嘢!
仲有, 今晚餐飯, 個工人自己一個人攪掂, 我亞媽只係用把口講左隻乳鴿點整, 佢就可以整到出嚟, 仲要係幾好味嘅潻, 所以係唔係終於都瞓得落呢!
個印傭今日終於嚟左喇! 同佢講左每日要整 D咩, 做 D 咩, 講完佢都唔使寫底, 問佢明唔明, 知唔知, 佢就話 OK 冇問題, 唔通真係咁醒?!
今晚同佢出去食飯, 係食飯嗰到, 洗完碗嗰碗水, 佢自動自覺話唔好放係嗰到, 一陣唔覺意或者唔小心就整到 BB, 初步睇起上嚟, 佢好似幾細心咁!
雖然比個 agent 呃左成千蚊, 不過如果呢個工人真係好嘅, 咁比佢呃都甘心 d !
足足等左成 3 個月, 梓祐終於都肯嚟見下我! 我唔知係唔係因為佢老豆唔比佢見我, 定係呢個衰豬掛住上網, 所以至到而家先肯嚟, 不過我想問下, 佢老豆係唔係應該冇權唔比梓祐嚟見我呢, 因為本身佢亞媽基本上一個星期都可以見佢一次啦, 咁而家我只不過好似係佢亞媽嘅角色咁, 一個星期見佢一次!
查實佢老豆真係等同一個盲左嘅人冇分別, 一味只係聽嗰個女人講嘢, 都唔用個腦去分析點樣為之啱, 點樣為之錯! 嗰個女人話咁, 佢就信係咁, 所以就另到梓祐一定要聽嗰個乞 E 話, 因為如果佢唔聽個乞E話, 個乞E就會即刻同佢老豆講, 話梓祐唔聽佢講, 跟住梓祐就會比佢老豆鬧, 而梓祐就怕, 如果連個乞E D 說話都唔聽, 佢老豆就可能唔會要佢, 唔會對佢好!
可憐的梓祐, 點解你會咁諗嘅呢?! 我成日都講, 人人都要講道理, 如果嗰個乞E真係無理取鬧, 咁你可以理直氣壯咁講出嚟, 唔需要怕, 因為如果你直接同你老豆講, 我覺得你老豆唔係真係盲都無可救藥架, 因為我睇得出, 佢奇實都好錫你! 但係, 如果你唔講, 你老豆就會以為嗰個乞E就係話得你啱, 所以你先至冇聲出! 長此以往, 你就會係一個"縮頭烏龜", 嗰個乞E屈你, 你點反抗, 你老豆都唔會信你架喇!
...................你唔好咁啦, 你咁樣, 我會好心痛架, 因為我知你受左好多委屈, 每當你同其他人講嗰個乞E點對你嗰時, 你都會喊......................................
今日去洗牙, Bonnin一見到佢塊面, 就問我, 滕滕係唔係食手指, 因為佢食手指食到d口水整左係塊面到, 咁塊面就有個位置硬左, 好似"爆冊"咁, 叫我地唔好比佢食, 所以今晚我地去jusco, 番嚟嗰時, 佢一食手指, 就比我地兩個彈手指, 再食就鬧, 因為佢面上面嗰個位置, 已經凸左出嚟, 仲要係硬左, 所以真係要強硬d, 唔準食手指!
呢個曳豬滕滕, 我地都未鬧佢, 指住佢, 佢就扁咀係到喊, 所以你話佢唔知係鬧緊佢, 我就真係唔信, 所以由嗰一刻開始, 我就知佢原來佢已經知道我地係到做乜, 所以, 以後真係唔可以成日係到"呵,呵,呵"係到呵佢, 費事佢越嚟越曳呀!