Sofa.........我而家睇到都唔開胃
床仔...........床pang D油已經甩左啦
電視柜..............而家已經開始甩角位d木皮
而家連張膠墊都爛埋............
我都唔係好明, 點解張墊攪到有幾個洞..........!
Sofa.........我而家睇到都唔開胃
床仔...........床pang D油已經甩左啦
電視柜..............而家已經開始甩角位d木皮
而家連張膠墊都爛埋............
我都唔係好明, 點解張墊攪到有幾個洞..........!
呢張都唔過份.............
呢張亦都唔係好過份..............
呢張都開始離譜.............
呢張直頭離晒譜................
我真係唔明, 咁瞓會舒服d嘅咩???????????
我問個工佢, 佢keep住呢個pose瞓左幾耐, 佢話: 都幾耐架!!!
..............唔係呀化?!
今日好彩早左番到屋企, 因為一入門口個工人就同我講滕滕好似發燒喎!
因為我摸落去都興興地, 所以即刻攞探熱針出嚟同佢量一量, 嘩, 101.3呀! 即刻同佢換衫去睇醫生!
去到醫生到都7:45, 好彩趕到啦, 咁橋今日又可以準時走!
滕滕一D咳, 鼻水都冇, 都唔知仲咩無啦啦發燒, 我估可能去公園比其他小朋友野到都唔定, 因為DR話佢開始有感冒同埋有小小喉嚨發炎!
番嚟即刻食左藥, 過左一陣都退左燒, 希望今晚唔使半夜摷醒佢探熱同食藥啦!
首先麻煩要對"Picsmile studio"讚好先 http://www.facebook.com/picsmilestudio, 跟住就要click 我滕滕嗰張相讚好 http://www.facebook.com/album.php?id=280790841218&aid=168551&s=100&hash=fed6c3d57d7898c1525f3791371bc007#!/photo.php?pid=4127788&id=280790841218 , 咁就得喇!
多謝支持!!!
尋日馮小姐去完醫院, 見完dr, 問我個dr 個position 係"specialist" & "consulant" 有咩分別喎!
嘩, 你玩嘢咩, 我又係係醫院到做, 你問我係唔係專科我就答到你啫!
原因係因為今日睇佢嗰個dr好詳細, 比起之前嗰個話係"specialist"差得遠喎!
過左一陣, 馮小姐比左條link我睇, 個subjuct係 "廣華醫院開刀生仔拉斷腳", 睇完之後, 佢同我講: "我地係私家生嘅決定係冇錯架!"
因為始終都唔係好忍得住唔講, 所以我就同佢講, 如果係私家生有事嘅話, 我怕到時送番去政府就會大家射波, 有事又唔係即刻同你整, 整下又轉下院又要嘥一兩日時間, 係嗰個moment, 如果有事, 一兩日時間係好寶貴! 同埋我話如果佢係私家生, 跟住又轉番去政府, 唔知又會唔會互相射波! 因為佢而家唔係好似一般人咁冇咩問題, 而係有d咩威廉氏症呀!
忠言逆耳呢句說話真係冇錯, 好多人都係只係聽好嘅一面, 唔好嘅就真係唔想聽, 馮小姐都唔例外吖! 我同佢咁講, 佢話佢朋友個bb出世有事, 都係去番政府, 都冇唔理喎! 因為佢嗰個朋友, 我都識識地, 我冇聽過馮小姐講過佢朋友係有d 咩病, 所以我就同佢講, 佢嗰個朋友生嗰時, 最多咪唔足月! 點不知佢好似好大件事咁答我, 佢朋友個囡有黃膽喎!
我真係想 "til" 佢, 佢真係一d常識都冇! 好多bb都係黃膽架啦, 係好comment 嚟架, 都唔係d咩事啦! 好多人係私家生完之後, bb有黃膽都係番政府照燈, 一d都唔出奇! 我都講明佢而家驗嗰d 嘢, 政府有晒record, 如果係政府生有d咩事, 佢地第一時間可以check到架嘛! 同埋, 佢而家都39,40啦, 事實高齡產婦生產嗰時, 危險程度真係高d架嘛!
而且佢屋企係有遺傳病呀, 唔係一般人都有架!!! 我同佢講話有d咩事, 政府因為佢係私家生可能會射波呀!!! 佢又話政府唔會架!
咁得啦, 你好去c! 我唔會再答你!!!
個工人話滕滕尋日已經冇乜咬張sofa喇, 我諗真係就嚟可以介到喇!
但係唔好諗住可以換張sofa 喎, 雖然滕滕唔咬, 但係就抓到張sofa 花晒, 仲越嚟越爛!
個口唔得, 就用隻手!
滕滕! 你可唔可以唔好咁呀!!!
今日係結婚週年紀念! 不過, 爭扎左好耐! 係爭扎究竟帶唔帶埋滕滕出嚟!
好想好想帶! 但係滕滕出左世之後, 我地都未試過兩個去拍下拖, 而且冇晒兩個人嘅時間, 所以好想兩個去sweet下! 係老公出門口嘅一刻, 真係爭扎左好耐, 因為滕滕知道佢老豆出去, 佢就要抱, 因為佢都想去!
不過, 結果都只係我地兩個, 因為食完就快d番去啦!
呢個地方, 係一個網友之前去過, 睇到佢d相見到地方好靚, 因為全部都係紫色!
不過, 唯一失望嘅, 就係呢間唔算係一間正式餐廳, 因為有快餐店嘅隔局!
我地好開心咁帶埋部單鏡機去影相, 但係影左兩張之後, 部機冇電喎, 頂佢吖!
都係自己衰! 因為部機之前已經有提示就嚟冇電, 只不過我想用盡佢, 等用到真係冇晒電先換, 但係估唔到平時係屋企影咁耐都冇事, 一出嚟就 lai 嘢啫!
因為係fb到post左句嘢, 我叫老公係上面答我, 但係佢就一句話: 戇居!
乜我好戇居咩? 就係因為我戇居, 所以先至嫁比你咋! 乜你唔知咩!!!
早嗰輪同熙媽上網搵鞋仔, 大家一斉睇下睇下, 熙媽搵到間嘢個subjuct係 "胖腳必備"!
熙媽同我講嗰時, 大家就係到笑住話熙熙同滕滕可能都要呢類型"胖腳必備", 因為對腳肥!
到尋日攞左對學行鞋番屋企比滕滕試, 嘩, 幾難著呀, 著極都著唔入呀!
係嗰日一刻, 我就諗起熙媽睇到嗰一間: 胖腳必備!
我同個工人講, 滕滕隻腳唔通真係肥得济? 可能真係要"胖腳必備"喇!
揸左兩日手指水係張sofa到, 個工人話滕滕真係咬少左!
不過, 我頭先食緊飯, 問滕滕: "你仲有冇咬sofa 呀?"
條友仔居然行去張sofa個扶手到一啖咬落去, 咬完之後就對住我奸笑喇!
你話! 你話! 原來個奀皮仔係知道我話佢架!!!! 佢仲要咬完之後對住我奸笑呀!!!
你話死唔死吖 !!!
滕滕d頭髮真係好長呀!
個工人同我講, 話洗完頭, 滕滕d頭髮好難乾, 要吹頭呀,所以尋晚放左工番嚟就同佢...............
剪得都ok吖!
不過個工人唔知仲咩無啦啦同滕滕洗完頭, 就整左呢個look出嚟嚇人!
笑到我死!!! .......請問想點呀, wahahahaaaaa..........
今日叫左個工人揸左D手指水係張sofa到之後, 滕滕真係咬少左喇, 不過始終有時都係唔記得咁就咬左落去!
希望揸多一兩日, 滕滕就可以介到咬sofa 啦, 因為我今日都試過下d手指水, 真係都苦架!
滕滕一歲嗰日比d死人蚊咬到隻腳豬頭咁, 而家都仲有d印係到呀!
無論對住個工人、我、老公、婆婆 & 公公, 佢都成日指住隻腳話比我地知佢好痕, 比嘢咬!
一日講成九十幾次, 究竟係佢唔記得同我地講過吖, 定係佢怕我地唔記得佢比嘢咬呢?
隻腳都仲有少少印, 滕滕耐唔耐都有抓下, 唔通仲未好番?
我真係唔知點算! 滕滕而家食sofa 好似食到上左引咁, 一日咬幾十次, 我日日番到屋企, 都無啦啦會係某d地方到搵到d皮碎!
而且滕滕早排已經升左級, 咬左出嚟嗰d皮碎, 佢有時會收埋係門牙後面, 有時就收埋係個上顎到, 如果我地搵唔到, 佢就會好開心咁奸笑; 但係而家佢又玩嘢喇, 因為我地一跑埋佢, 佢自己會申條利出嚟比我地睇架! 即係 "嗱, 我比你睇啦, 冇呀!", 但係我地一行開, 佢個咀就會郁下郁下, 係到o趙緊!
我諗左好耐, 究竟買唔買好! 係尋晚放工, 我都決定買左佢, 唔係揸手, 係揸係佢鐘意咬嗰d地方!
藥房嗰個人話堅苦架, 仲要keep住苦成兩個鐘!
所以滕滕你乖d啦, 唔好再咬sofa 喇, 我地唔係同你玩架! 你咬唔緊要, 但係我地怕你食左d嘢落肚仔有事呀!!!
個工人有時都好醒, 叫佢帶個相機同滕滕去公園! 佢就交左d咁好嘅貨比我!
成日都要自己行, 而家連車仔都唔使用喇!
點解滕滕好似大個左咁多嘅???
我睇睇下....................
點解個工人同滕滕著左條屋企褲落街嘅.........?
仲要束住件衫............! 好核突下喎!
笑到咁可愛, 係唔想分散注意力.............唔望你條褲呀?