http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕終於都成功左喇!
睇到個video, 我就知道佢好努力, 每日都好努力去擒, 佢終於都擒到喇, 以後一日佢都會不斷咁去擒, 去攪嘢, 去倒蛋喇!
成功喇, 成功喇~[版主回覆05/27/2010 09:12:00]佢開心到死啦!~ 佢不知幾鐘意係張sofa 上面呀!
好得意, 好攪笑, 佢勁開心喎![版主回覆05/27/2010 09:13:00]更係啦, 上到去張sofa到, 仲有好多嘢比佢攪呀, 佢邊樹唔開心呀!
勁呀,你無駁腳嘅情況之下終於上到張SOFA,佢個樣勁開心呀[版主回覆05/27/2010 11:02:00]更係開心啦, 上到去, 仲多嘢玩呀!!!
可能滕滕覺得坐到上梳化就係大人, 唔再係bb喇~[版主回覆05/28/2010 11:32:00]係因為張sofa 上面好多公仔, 佢好鐘意張d公仔掉晒落地, 所以如果佢可以自己上到去, 咁佢就大把嘢玩嘢!
滕滕真係好努力,姨姨比個十個叻佢!睇佢個樣幾滿足![版主回覆05/28/2010 11:33:00]佢更係好努力啦, 因為好多公仔係佢上面等住比佢攪嘛! 嗰陣時, 心心同晞晞有冇成日係咁擒架? 女仔可能會乖d..........
成功喇, 成功喇~
回覆刪除[版主回覆05/27/2010 09:12:00]佢開心到死啦!~ 佢不知幾鐘意係張sofa 上面呀!
好得意, 好攪笑, 佢勁開心喎!
回覆刪除[版主回覆05/27/2010 09:13:00]更係啦, 上到去張sofa到, 仲有好多嘢比佢攪呀, 佢邊樹唔開心呀!
勁呀,你無駁腳嘅情況之下終於上到張SOFA,佢個樣勁開心呀
回覆刪除[版主回覆05/27/2010 11:02:00]更係開心啦, 上到去, 仲多嘢玩呀!!!
可能滕滕覺得坐到上梳化就係大人, 唔再係bb喇~
回覆刪除[版主回覆05/28/2010 11:32:00]係因為張sofa 上面好多公仔, 佢好鐘意張d公仔掉晒落地, 所以如果佢可以自己上到去, 咁佢就大把嘢玩嘢!
滕滕真係好努力,姨姨比個十個叻佢!睇佢個樣幾滿足!
回覆刪除[版主回覆05/28/2010 11:33:00]佢更係好努力啦, 因為好多公仔係佢上面等住比佢攪嘛!
嗰陣時, 心心同晞晞有冇成日係咁擒架? 女仔可能會乖d..........