2010年5月3日 星期一

原來可以係咁多個角色架!

好日下午都唔會係屋企, 因為番左工! 星期日係屋企, 無啦啦比我發現到, 原來張sofa 已經............



花晒! 花晒! 賣出去, 二百蚊都唔知有冇人要!


朋友話滕滕係狗仔, 其實原來佢可以係貓仔, 或者做番佢自己, 做一隻牛仔!


 


5 則留言:

  1. 你都得架喇,仲諗住賣出去~~~
    [版主回覆05/04/2010 09:08:00]唔講你都唔知, 我張梳妝枱用左成10年, 係滕滕出世前都賣左350蚊呀!

    回覆刪除
  2. 你俾2百蚊人哋同你搬走佢就得嘅!
    [版主回覆05/04/2010 09:08:00]咁我寧願自己搬喇!

    回覆刪除
  3. 勁喎,等我啲嘢唔好掉,攞去賣都好
    [版主回覆05/04/2010 10:11:00]更係啦! 如果你用得好, 真係有人要架!

    回覆刪除
  4. 吓...係邊度賣呀?我啱啱先掉咗個鞋櫃, 仲新簇簇架, 不過屋企冇位擺野先掉咗佢咋~
    [版主回覆05/05/2010 12:12:00]放係yahoo到賣架, 我之前張布sofa 賣左500, 跟住之前張high chair 都賣左好似唔記得900定800呀!

    回覆刪除
  5. 吓..... 我都剛掉了個茶几, 因為冇位俾呀B玩咋. 都係好新架, 我都唔知幾唔捨得.
    [版主回覆05/05/2010 12:14:00]唔捨得都冇計啦, 因為冇地方先要攞走d嘢呀! 我睇住嗰個女仔同佢男朋友嚟搬張梳妝枱走嗰時, 我都好唔捨得架, 因為用左咁多年, 有感情架嘛!

    回覆刪除