http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
係喇, 滕滕要快D好返呀, 如果唔係又出唔到嚟呀, 點解我哋嘅約會咁一波三折架~ 熙熙呢D係佢嘅殺手鐧, 對你若即若離, 等你唔捨得佢! 熙熙好鐘意食包包架, 鐘意到可以唔食99都無問題, 多謝晒EE![版主回覆05/27/2010 09:32:00]包包好少事, 唔使多謝啦! 真係架, 同熙熙玩左一陣, 真係好唔捨得佢架, 死啦, 第時佢d女, 咁纏到佢死 ! 尋日滕滕食左成日藥, touchwood 都ok, 所以我諗應該希望星期日ok 啦!~ 不過唔好咁快同叉媽講呀, 費事一陣佢又變身呀!
星期日我哋就可以玩餐飽, 我哋要交換嚟玩架~ 係咪星期六先話佢知呀? [版主回覆05/27/2010 18:02:00]我肯比你, 但係我唔知滕滕肯唔肯跟你喎! 如果佢唔肯, 我都冇辦法架! 星期六啦, 星期六先同佢講, 費事佢煩過我亞媽呀!
熙熙肯跟你玩, 滕滕又唔同我玩, 咁我同邊個玩呀, 唔通玩你老公???[版主回覆05/27/2010 23:50:00]如果等到佢嚟, 你都可以問下佢玩唔玩嘅!
吓...咁我咪咩都冇得玩囉~[版主回覆05/28/2010 11:29:00]咁滕滕又唔係一定唔睬你嘅, 只不過佢要時間啫! 一係咁囉, 如果你想玩, 叉媽一定肯比你玩架, 唔係佢叉仔呀, 係佢自己呀 !!!
唔好搞我喇, 我寧願自己左手同右手玩呀~[版主回覆05/29/2010 00:26:00]你唔好咁啦, 叉媽會好傷心架!!!
佢傷心都總好過我身心受創呀~
係喇, 滕滕要快D好返呀, 如果唔係又出唔到嚟呀, 點解我哋嘅約會咁一波三折架~
回覆刪除熙熙呢D係佢嘅殺手鐧, 對你若即若離, 等你唔捨得佢!
熙熙好鐘意食包包架, 鐘意到可以唔食99都無問題, 多謝晒EE!
[版主回覆05/27/2010 09:32:00]包包好少事, 唔使多謝啦!
真係架, 同熙熙玩左一陣, 真係好唔捨得佢架, 死啦, 第時佢d女, 咁纏到佢死 !
尋日滕滕食左成日藥, touchwood 都ok, 所以我諗應該希望星期日ok 啦!~ 不過唔好咁快同叉媽講呀, 費事一陣佢又變身呀!
星期日我哋就可以玩餐飽, 我哋要交換嚟玩架~
回覆刪除係咪星期六先話佢知呀?
[版主回覆05/27/2010 18:02:00]我肯比你, 但係我唔知滕滕肯唔肯跟你喎! 如果佢唔肯, 我都冇辦法架!
星期六啦, 星期六先同佢講, 費事佢煩過我亞媽呀!
熙熙肯跟你玩, 滕滕又唔同我玩, 咁我同邊個玩呀, 唔通玩你老公???
回覆刪除[版主回覆05/27/2010 23:50:00]如果等到佢嚟, 你都可以問下佢玩唔玩嘅!
吓...咁我咪咩都冇得玩囉~
回覆刪除[版主回覆05/28/2010 11:29:00]咁滕滕又唔係一定唔睬你嘅, 只不過佢要時間啫!
一係咁囉, 如果你想玩, 叉媽一定肯比你玩架, 唔係佢叉仔呀, 係佢自己呀 !!!
唔好搞我喇, 我寧願自己左手同右手玩呀~
回覆刪除[版主回覆05/29/2010 00:26:00]你唔好咁啦, 叉媽會好傷心架!!!
佢傷心都總好過我身心受創呀~
回覆刪除