2010年5月25日 星期二

原來熙熙好好玩架!!!

今日終於都見到熙媽喇, 而且又見到埋熙熙!

 

原來熙熙真係好鬼死得意架, 又好玩喎! 撩佢幾下, 佢就會纏住你, 又離開下你, 跟住又會纏下你!

唔似滕滕咁, 撩極都冇反應, 鬼死咁冇引!

 

第一次係冇預備嘅情況下見熙熙, 好肉酸咁, 唯有係美心(因為約左係MTR等呀)買左袋麥包比熙熙當見面禮! 希望佢鐘意食啦, 因為滕滕好鐘意食包包, 我諗熙熙都鐘意卦!

 

約左熙媽今個星期日去搵叉燒媽呀, 希望滕滕趕到星期日之前好番晒啦, 如果唔係, 又要改期架喇!

6 則留言:

  1. 係喇, 滕滕要快D好返呀, 如果唔係又出唔到嚟呀, 點解我哋嘅約會咁一波三折架~
    熙熙呢D係佢嘅殺手鐧, 對你若即若離, 等你唔捨得佢!
    熙熙好鐘意食包包架, 鐘意到可以唔食99都無問題, 多謝晒EE!
    [版主回覆05/27/2010 09:32:00]包包好少事, 唔使多謝啦!
    真係架, 同熙熙玩左一陣, 真係好唔捨得佢架, 死啦, 第時佢d女, 咁纏到佢死  !
    尋日滕滕食左成日藥, touchwood 都ok, 所以我諗應該希望星期日ok 啦!~ 不過唔好咁快同叉媽講呀, 費事一陣佢又變身呀!

    回覆刪除
  2. 星期日我哋就可以玩餐飽, 我哋要交換嚟玩架~
    係咪星期六先話佢知呀?
     
    [版主回覆05/27/2010 18:02:00]我肯比你, 但係我唔知滕滕肯唔肯跟你喎! 如果佢唔肯, 我都冇辦法架!
    星期六啦, 星期六先同佢講, 費事佢煩過我亞媽呀!

    回覆刪除
  3. 熙熙肯跟你玩, 滕滕又唔同我玩, 咁我同邊個玩呀, 唔通玩你老公???
    [版主回覆05/27/2010 23:50:00]如果等到佢嚟, 你都可以問下佢玩唔玩嘅!

    回覆刪除
  4. 吓...咁我咪咩都冇得玩囉~
    [版主回覆05/28/2010 11:29:00]咁滕滕又唔係一定唔睬你嘅, 只不過佢要時間啫!
    一係咁囉, 如果你想玩, 叉媽一定肯比你玩架, 唔係佢叉仔呀, 係佢自己呀  !!!

    回覆刪除
  5. 唔好搞我喇, 我寧願自己左手同右手玩呀~
    [版主回覆05/29/2010 00:26:00]你唔好咁啦, 叉媽會好傷心架!!!

    回覆刪除
  6. 佢傷心都總好過我身心受創呀~

    回覆刪除