2010年5月26日 星期三

有冇咁過份呀~

呢張都唔過份.............



呢張亦都唔係好過份..............



呢張都開始離譜.............



呢張直頭離晒譜................



我真係唔明, 咁瞓會舒服d嘅咩???????????


我問個工佢, 佢keep住呢個pose瞓左幾耐, 佢話: 都幾耐架!!!


..............唔係呀化?!


6 則留言:

  1. 滕滕應該係夢中做緊熱身, 準備瞓醒去擒梳化~
    [版主回覆05/27/2010 09:22:00]你比熙熙睇下滕滕呢張相, 睇下熙熙得唔得吖!

    回覆刪除
  2. 我呀B第一,二, 三張都試試做.
    但係第四張就...... 哈! 好高難度, 要受過訓練先得.
    [版主回覆05/27/2010 09:21:00]如果你亞b第三張都有試過, 咁第四張我諗你可能都好快會見到!
    不過唔知咁做, 個"姑"係唔係冇咁熱呢?!

    回覆刪除
  3. 佢兩隻腳撐住床邊架~~~ 其實咁樣瞓抖氣暢順咩?
    [版主回覆05/27/2010 11:00:00]我答唔到你喎..........! 我唔知呀~

    回覆刪除
  4. 滕滕媽, 你呢排淨係掛住滕滕個姑, 自從突姑事件後!~
    平時同熙熙沖完涼佢都得架, 係床仔就冇試過, 因為而家將床仔唔係要嚟瞓, 係要嚟玩玩具架咋~
    [版主回覆05/28/2010 16:23:00]如果張熙熙同滕滕放埋一斉, 唔知有咩火花呢...........  

    回覆刪除
  5. 好犀利呀~
    咁快就學定睡覺雜耍.....hahaha~
    [版主回覆05/28/2010 11:35:00]係呀, 呢個pose可能第日可以放上去小小小電影到呀~

    回覆刪除
  6. 由細開始集武? 好得意啊~
    [版主回覆05/28/2010 16:22:00]我睇到張相, 都好頂佢唔順!

    回覆刪除