http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
叫佢自己行嘛,佢係屋企周圍走都咁穩定[版主回覆05/03/2010 14:24:00]唔得呀, 出左街, 佢就行下呢樹, 又行下嗰樹, 又行得慢, 等佢自己行, 就行到天光都未去到啦!
你好趕時間咩=.=[版主回覆05/03/2010 14:43:00]就算唔趕, 都唔可以比佢行咁耐啦, 明明15分鐘可以番到去, 我諗比佢落地行, 45分鐘都唔知得唔得呀!
叫佢自己行嘛,佢係屋企周圍走都咁穩定
回覆刪除[版主回覆05/03/2010 14:24:00]唔得呀, 出左街, 佢就行下呢樹, 又行下嗰樹, 又行得慢, 等佢自己行, 就行到天光都未去到啦!
你好趕時間咩=.=
回覆刪除[版主回覆05/03/2010 14:43:00]就算唔趕, 都唔可以比佢行咁耐啦, 明明15分鐘可以番到去, 我諗比佢落地行, 45分鐘都唔知得唔得呀!