2010年5月20日 星期四

你話我呢個亞媽幾戇居!!!

其實滕滕開始出牙嗰時, 我已經想買牙刷比佢, 不過, 整下整下就唔記得左!

 

今日打比個牙醫, 問下滕滕而家其實使唔使刷牙, 個姑娘(睇左十幾年牙, 已經好熟)話bb開始有牙, 就應該要開始, 不過佢話滕滕而家成日咬人, 我都係唔好買手指套嗰d牙刷同佢刷, 因為一定痛死我!

 

你話! 我呢個亞媽幾鬼憝居, 滕滕已經有8隻牙都冇同過佢刷牙! 死啦, 唔知滕滕d 牙會唔會第日黑猛猛呢!

4 則留言:

  1. 我都好大頭蝦唔知原來可以用牙刷添.
    我仲用緊紗布同佢刷呀!
    佢今晚咬到我隻手指瘀埋, 我諗我都要快D去買隻牙刷俾佢用先得喇!
    [版主回覆05/22/2010 10:54:00]唔止你一個係大頭蝦啦, 我都係呀!!!

    回覆刪除
  2. @@ 咬人...你咬番佢, 等佢知道痛就知道唔o岩:p
    不過我在大學睇學校dentist o個時, 佢放video 話....未有牙都已經要....同佢刷下d 牙肉
    [版主回覆05/22/2010 10:57:00]佢未有牙嗰時我都有同佢刷牙肉, 不過唔知點解佢出左牙之後就冇, 可能我地怕比佢咬!
    佢早嗰輪成日咬人呀, 我有咬番佢, 咬完佢佢就係到喊, 所以佢而家咬少左喇! 真係比佢攪到頭都暈!

    回覆刪除
  3. 而家開始都唔遲啫~~~
    我地細個時,邊有得刷吖
    [版主回覆05/22/2010 10:58:00]咁又係!

    回覆刪除
  4. 套手指嗰D我買咗返嚟, 諗住佢有8隻牙先開始同佢擦, 而家仲係用棉同佢抹咋~
    [版主回覆05/24/2010 18:03:00]滕滕唔肯玩支牙刷呀~

    回覆刪除