http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我都好大頭蝦唔知原來可以用牙刷添. 我仲用緊紗布同佢刷呀! 佢今晚咬到我隻手指瘀埋, 我諗我都要快D去買隻牙刷俾佢用先得喇![版主回覆05/22/2010 10:54:00]唔止你一個係大頭蝦啦, 我都係呀!!!
@@ 咬人...你咬番佢, 等佢知道痛就知道唔o岩:p 不過我在大學睇學校dentist o個時, 佢放video 話....未有牙都已經要....同佢刷下d 牙肉[版主回覆05/22/2010 10:57:00]佢未有牙嗰時我都有同佢刷牙肉, 不過唔知點解佢出左牙之後就冇, 可能我地怕比佢咬! 佢早嗰輪成日咬人呀, 我有咬番佢, 咬完佢佢就係到喊, 所以佢而家咬少左喇! 真係比佢攪到頭都暈!
而家開始都唔遲啫~~~ 我地細個時,邊有得刷吖[版主回覆05/22/2010 10:58:00]咁又係!
套手指嗰D我買咗返嚟, 諗住佢有8隻牙先開始同佢擦, 而家仲係用棉同佢抹咋~[版主回覆05/24/2010 18:03:00]滕滕唔肯玩支牙刷呀~
我都好大頭蝦唔知原來可以用牙刷添.
回覆刪除我仲用緊紗布同佢刷呀!
佢今晚咬到我隻手指瘀埋, 我諗我都要快D去買隻牙刷俾佢用先得喇!
[版主回覆05/22/2010 10:54:00]唔止你一個係大頭蝦啦, 我都係呀!!!
@@ 咬人...你咬番佢, 等佢知道痛就知道唔o岩:p
回覆刪除不過我在大學睇學校dentist o個時, 佢放video 話....未有牙都已經要....同佢刷下d 牙肉
[版主回覆05/22/2010 10:57:00]佢未有牙嗰時我都有同佢刷牙肉, 不過唔知點解佢出左牙之後就冇, 可能我地怕比佢咬!
佢早嗰輪成日咬人呀, 我有咬番佢, 咬完佢佢就係到喊, 所以佢而家咬少左喇! 真係比佢攪到頭都暈!
而家開始都唔遲啫~~~
回覆刪除我地細個時,邊有得刷吖
[版主回覆05/22/2010 10:58:00]咁又係!
套手指嗰D我買咗返嚟, 諗住佢有8隻牙先開始同佢擦, 而家仲係用棉同佢抹咋~
回覆刪除[版主回覆05/24/2010 18:03:00]滕滕唔肯玩支牙刷呀~