2010年5月29日 星期六

又買嘢..........終於都買左喇!

今日終於買左, 買左個外置hard disc! 等左幾個月先等老公一斉去買, 因為呢d有外表嘅, 通常都要經過佢approve先可以買!

 

所以今晚, 我可以整理成年未整理嘅相喇~! 整完, 要撰d去晒, 因為我有種晒相習慣, 鐘意入相簿 & then 睇相!

 

而且仲要撰滕滕由出世開始每一個月嘅其中一張靚相, 因為我個好朋友(TINA)係加拿大送左個相架比我, 我都未得閑去攪掂佢! 希望可以快D, 快D完成左佢啦!

 


2 則留言:

  1. 其實hard disc來來去去都係嗰啲啦,點解要揀咁耐呢?
    [版主回覆05/31/2010 10:57:00]因為我地唔係撰套裝囉, hard disc 還hard disc, 盒還盒! 因為如果件hard disc有問題, 就可以只係換hard dics, 唔使換個盒呀!

    回覆刪除
  2. 我都仲未的起心肝去晒相… 我由2m到家下都仲未晒 @@
    [版主回覆05/31/2010 22:55:00]大家咁話啦, 我都成年喇!

    回覆刪除