尋日係個cam到睇到, 都已經笑爆我個咀, 因為個工人用條揹帶揹住個公仔, 係滕滕面前行嚟行去! 我一見到就打電話番去問佢係唔係痴左線, 仲咩揹住個公仔係到行! 個工人笑住咁答我, 佢話軒軒見到佢揹住個公仔呷醋, 係到喊呀~!
但係今日仲爆過尋日, 因為我係個cam到, 見到用條揹帶揹住個公仔, 唔係個工人, 而係.........
係個cam到, 都已經笑爆我個咀, 番到屋企睇相, 又忍唔住笑!
我真係好想問, 請個工人番嚟, 都係湊仔同埋同個仔玩, 但係而家好似掉番轉, 係個仔氹到個工人鬼咁開心咁喎!
不過又咁講, 個工人又真係好有心機同滕滕玩嘅!
滕滕係咪淨係會子氹熟人開心架咋?唔知佢聽日肯唔肯整d搞笑樣俾EE我睇下呢???
回覆刪除[版主回覆05/31/2010 10:59:00]咁你而家覺得呢? 佢真係好內儉架, 好似我咁, 要用時間囉!
好趣緻呀~~~
回覆刪除[版主回覆05/31/2010 10:59:00]我頂佢唔順啦, 佢好似我地大人咁, 揹左之後, 隻手仲要抱住個公仔呀!
咁你地平時係咁樣抱佢嘛,學你地啫~~~哈哈,真係好得意呀~~~
回覆刪除[版主回覆05/31/2010 11:45:00]個個大人都係咁抱小朋友架啦, 可能呢d係自然反應嚟!