http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
個工人有時都好醒, 叫佢帶個相機同滕滕去公園! 佢就交左d咁好嘅貨比我!
成日都要自己行, 而家連車仔都唔使用喇!
點解滕滕好似大個左咁多嘅???
我睇睇下....................
點解個工人同滕滕著左條屋企褲落街嘅.........?
仲要束住件衫............! 好核突下喎!
笑到咁可愛, 係唔想分散注意力.............唔望你條褲呀?
你既工人幫滕滕玩 = Mix & Match~ Haha[版主回覆05/09/2010 23:37:00]但係擦唔出火花呢........!
識玩滑梯, 好叻呀![版主回覆05/09/2010 23:38:00]佢鬼死咁大膽呀, 越激佢就越開心, 唔知係唔係男仔就係咁嘅呢! 你個仔遲D都可能係咁呀!
你工人影得仲好過你老公呀![版主回覆05/09/2010 23:39:00]我都覺得係!
你個仔個樣越大越唔man喎,越黎越可愛呀[版主回覆05/09/2010 23:41:00]查實佢真人都好 man架!
我個仔有滕滕一半大膽就夠喇! 平時街上D路人同佢玩吓佢都驚, 冇鬼用.[版主回覆05/09/2010 23:52:00]滕滕係街到都好內儉架! 人地同佢玩, 佢都好多時唔彩人架, 但係又要望住人地! 有次我地係大快活食嘢, 有個亞佰同撩佢玩左成15分鐘, 佢都只係定眼咁望住人地, 但係又唔比反應, 如果我係嗰個亞佰, 我一早唔彩佢喇!
係囉! 呀B又係只係露啤人地, 人地唔知就覺得佢一D禮貌都冇, 其實係觀察緊佢地有咩行動, 唔妥就喊![版主回覆05/10/2010 11:45:00]佢地有時d行為又真係好好笑嘅!
你既工人幫滕滕玩 = Mix & Match~ Haha
回覆刪除[版主回覆05/09/2010 23:37:00]但係擦唔出火花呢........!
識玩滑梯, 好叻呀!
回覆刪除[版主回覆05/09/2010 23:38:00]佢鬼死咁大膽呀, 越激佢就越開心, 唔知係唔係男仔就係咁嘅呢!
你個仔遲D都可能係咁呀!
你工人影得仲好過你老公呀!
回覆刪除[版主回覆05/09/2010 23:39:00]我都覺得係!
你個仔個樣越大越唔man喎,越黎越可愛呀
回覆刪除[版主回覆05/09/2010 23:41:00]查實佢真人都好 man架!
我個仔有滕滕一半大膽就夠喇!
回覆刪除平時街上D路人同佢玩吓佢都驚, 冇鬼用.
[版主回覆05/09/2010 23:52:00]滕滕係街到都好內儉架! 人地同佢玩, 佢都好多時唔彩人架, 但係又要望住人地!
有次我地係大快活食嘢, 有個亞佰同撩佢玩左成15分鐘, 佢都只係定眼咁望住人地, 但係又唔比反應, 如果我係嗰個亞佰, 我一早唔彩佢喇!
係囉! 呀B又係只係露啤人地, 人地唔知就覺得佢一D禮貌都冇, 其實係觀察緊佢地有咩行動, 唔妥就喊!
回覆刪除[版主回覆05/10/2010 11:45:00]佢地有時d行為又真係好好笑嘅!