2010年5月6日 星期四

好似忽然大個左!

個工人有時都好醒, 叫佢帶個相機同滕滕去公園! 佢就交左d咁好嘅貨比我!



成日都要自己行, 而家連車仔都唔使用喇!



點解滕滕好似大個左咁多嘅???



我睇睇下....................



點解個工人同滕滕著左條屋企褲落街嘅.........?



仲要束住件衫............! 好核突下喎!



笑到咁可愛, 係唔想分散注意力.............唔望你條褲呀?



 


6 則留言:

  1. 你既工人幫滕滕玩 = Mix & Match~ Haha
    [版主回覆05/09/2010 23:37:00]但係擦唔出火花呢........!

    回覆刪除
  2. 識玩滑梯, 好叻呀!
    [版主回覆05/09/2010 23:38:00]佢鬼死咁大膽呀, 越激佢就越開心, 唔知係唔係男仔就係咁嘅呢!
    你個仔遲D都可能係咁呀!

    回覆刪除
  3. 你工人影得仲好過你老公呀!
    [版主回覆05/09/2010 23:39:00]我都覺得係!

    回覆刪除
  4. 你個仔個樣越大越唔man喎,越黎越可愛呀
    [版主回覆05/09/2010 23:41:00]查實佢真人都好 man架!

    回覆刪除
  5. 我個仔有滕滕一半大膽就夠喇!
    平時街上D路人同佢玩吓佢都驚, 冇鬼用.
    [版主回覆05/09/2010 23:52:00]滕滕係街到都好內儉架! 人地同佢玩, 佢都好多時唔彩人架, 但係又要望住人地!
    有次我地係大快活食嘢, 有個亞佰同撩佢玩左成15分鐘, 佢都只係定眼咁望住人地, 但係又唔比反應, 如果我係嗰個亞佰, 我一早唔彩佢喇!

    回覆刪除
  6. 係囉! 呀B又係只係露啤人地, 人地唔知就覺得佢一D禮貌都冇, 其實係觀察緊佢地有咩行動, 唔妥就喊!
    [版主回覆05/10/2010 11:45:00]佢地有時d行為又真係好好笑嘅!

    回覆刪除