2010年5月18日 星期二

我終於都知道!

星期日食完馮小姐餐姊妹飯, 唔知點解叮左一聲, 我終於知道, 點解佢有左, 我咁憎佢!

 

呢樣嘢唔係人人都明, 但係如果係嗰d 想生bb, 但係等嚟等去, 等左好耐先有左嗰d 媽咪, 佢地可能會知道點解我會咁憎佢!

 

係未有滕滕之前, 等緊之際, 我地個心跟本就係好心急, 越心急想要, 就越係冇, 越係冇, 就越要搵方法!

 

到左有左bb喇, 又唔係好相信自己真係有左, 照超聲波睇到bb喇, 又好怕冇左, 所以遲遲都唔敢同好多人講!

 

而且食嘢會好小心, 因為又怕影響到個bb!  總之行步路都好小心!

 

但係馮小姐呢, 一有左就係咁係到講係意外嚟, 對住個難有bb嘅人係咁同佢講佢自己有左係意外, 佢唔想, 咁即係算點呀, 示威呀!!!

 

個bb都未定, 就係咁同人講佢有左, 仲要示威咁話係私家生! 係咁又話嘔又話好頂! 咁算點呀!

 

就係因為佢呢副咁hill張嘅態度, 就足夠去另到我, 一個咁難有bb嘅人去憎佢!

 

佢一d都冇理過我嘅感受! 佢咁做, 跟本同對住一個冇仔生嘅女人講佢好唔想有左, 但係偏偏比佢有, 咁有咩分別???!!!

 

好彩我而家有我個滕滕, 如果唔係, 我真係會憎佢憎到死!!!

3 則留言:

  1. 放開啲!!!唔值得為呢啲人勞氣
    [版主回覆05/19/2010 22:47:00]已經放緊開左喇!

    回覆刪除
  2. 係呀, 如果你而家唔係攬住滕滕, 你真係極度憎佢囉!
    [版主回覆05/19/2010 22:47:00]所以好彩我已經有左滕滕咋! 如果唔係, 佢仲得戚呀!

    回覆刪除
  3. 咩年代呀? 十幾歲中學生都識避孕啦!
    佢話係意外, 你仲信佢.
    佢可能都PLAN咗好耐, 等到家陣先有呢!
    開心得滯, 咪發神經囉.
    我覺得我唔會估錯嘅.
    如果真係唔想要, 又咁唔好彩意外有咗(肯定唔係), 點解個肚仲係到呢?
    註: 我唔係想挑撥離間架, 只係忍唔住要講.
     
     
    [版主回覆05/20/2010 10:25:00]佢話佢有用套, 佢都唔知點解會有左架喎!
    佢本身唔係好鐘意小朋友架, 因為佢見到街上面隻狗都開心過見到個bb, 所以佢唔係預謀, 呢樣嘢我信佢! 同埋佢之前成日同我講d小朋友好煩, 成日都唔知點解要買嘢, 好多嘢要買, 好嘥錢!
    佢有左真係好開心架, 因為我覺得佢係想話比佢有個衰朋友知, 佢同佢而家個男朋友好幸福(嗰個人之前叫佢唔好同佢而家個男朋友一斉, 就係因為佢男朋友有個女), 而且想同嗰個人示威佢而家仲有左潻!
    你唔使挑, 我同佢而家都已經間開左啦, 因為係我好憎佢咁嘅態度而且又咁自私!

    回覆刪除