2010年5月21日 星期五

今日出血, 出晒血!

原本今日想去買鞋, 但係睇唔啱, 所以冇買! 但係我估唔到我會買左另外一樣嘢, 仲要係出晒血..........就係爸爸!  因為生完, 知道自己已經冇之前咁挺, 但係都冇理, 因為好鬼忙, 但係我估都估唔到一試左出嚟, 個老闆娘一睇, 就知道我嘅問題! 咁當然比佢嚇一嚇之後(因為我冇講, 佢都知道我問題係邊), 我就把心一橫, 買左6個矯型爸爸! 

 

買完爸爸都已經赤左, 不過我都冇忘記滕滕, 因為我另外一個主要任務, 就係買牙刷比佢!


其實唔止呢兩隻, 仲有一隻係有刷毛架, 等佢第日再大d就啱用啦! 另外又買左把風扇仔比滕滕係架bb車到用! 又買左熙媽講過嗰d米粉!

 

嘩! 今日幾飽呢!!!

6 則留言:

  1. 6個? 點解唔買住兩個試吓先呀?
    [版主回覆05/22/2010 11:08:00]其實我本身嗰D個CUP未生嗰時係細一個SIZE 架(我知, 因為我覺得咁樣好睇D吖嘛  ), 我而家比個老闆娘話我仲咩著細左兩個CUP(佢話有D人生左會大左個CUP), 所以攪到而個胸D肉bit左去個背脊到! 就係因為我個背脊d肉減嚟減去都減唔到, 而且個老闆娘講晒我而家出現左嘅問題(個胸又墮左, 又冇彈力), 所以橫掂我本身屋企嗰d全部都係唔啱, 咁所以咪想換晒佢囉!
     

    回覆刪除
  2. 點解只係用兩支刷牙肉, 唔埋支牙刷呀?
    [版主回覆05/22/2010 11:10:00]我都買左支有刷毛嘅牙刷架! 不過因為佢而家未識揸住嚟用, 所以呢兩支都係係學習階段囉! 到佢識用d牙刷時, 嗰支有刷毛嘅, 就可以攞出嚟比佢用喇!

    回覆刪除
  3. 支野點用架...d毛咁大支既
    [版主回覆05/22/2010 11:10:00]兩支都係係學習階段囉! 到佢識用d牙刷時, 嗰支有刷毛嘅, 就可以攞出嚟比佢用喇!

    回覆刪除
  4. 洗唔洗買6個呀?好平架?
    [版主回覆05/22/2010 11:14:00]平呀, 都幾啦, 如果相對係寶xx! 其實我原來買3個架, 跟住個老闆網話我買多兩個就送多一個比我! 咁既然本身我嗰d係全部唔啱, 咁所以.......6個囉!

    回覆刪除
  5. 應該唔係俾佢揸嚟用, 係你幫刷至真架.
    [版主回覆05/24/2010 12:37:00]係比佢揸嚟用架, 不過比佢用過, 佢唔係好肯刷囉!

    回覆刪除
  6. 6個...好傷喎~係咪保x絲呀?
    [版主回覆05/24/2010 12:39:00]保XX..........攞我條命咩!

    回覆刪除