2010年5月17日 星期一

有冇咁核突呀!!!

因為個工人要去做visa, 所以今日請左一日假有得蛇王!

 

每逢星期日湊完滕滕, 星期一佢都瞓得好晏, 而今日就仲堅, 今朝8點半滕滕合埋雙眼喊住要飲奶之後, 佢又再瞓番, 一瞓就成十點先起身, 而我呢都瞓到十點幾!

 

起身一出房門, 就見到有奇景, 就係個工人同滕滕著左件唔啱著嘅夾衣, 其實唔啱著嘅夾衣呢個問題不大, 最大問題, 係個工人冇同滕滕著片, 而件夾衣嘅褲檔係冇扣鈕(因為扣唔到), 我一望就望到滕滕個"姑"係因為條褲唔啱著而突左出嚟! 好明顯只係條"姑"突左出嚟!

 

件夾衣係淨藍色, 條"姑"係肉色, 咁你話喇, 幾核突吖!!!

 

我一見到, 就問個工人, "仲咩核突得咁緊要呀!!! 成條"姑"咁樣出左嚟呀!!!!!"

 

我同個工人講, 佢自己都忍唔住笑, 跟住就攞過件衫比滕滕著, 但係滕滕知道要換衫, 佢居然寧頭話唔換喎!

 

唔通咁樣著法係舒服d架咩???

10 則留言:

  1. 你真係形容得出神入化, 我可以幻想到成個景像, 真係好核突呀! 哈!~
    [版主回覆05/18/2010 23:58:00]我睇見, 都笑左好耐, 因為真係好核突, 只係突左條"姑"出嚟!!!

    回覆刪除
  2. BB係咪覺得好通爽呢,哈哈哈
    [版主回覆05/19/2010 22:44:00]應該都係架, 因為如果冇著片嗰時, 佢真係成日摸住個"姑"架!

    回覆刪除
  3. 呢個場境一定好爆笑喇~
    [版主回覆05/19/2010 22:44:00]我真係好想影抵佢架!

    回覆刪除
  4. 滕滕戒到片好叻仔
    [版主回覆05/19/2010 23:32:00]都未架, 只不過係初階段嚟架咋! 因為太熱, 所以個工人先唔同佢著片架, 隔一個鐘左右, 個工人就會"的"佢去痾VV囉!

    回覆刪除
  5. 影低佢打完格仔先放上嚟喎~
    [版主回覆05/20/2010 10:27:00]冇喇! 案件唔會再重演架喇! 因為我已經命令左個工人, 唔啱著嗰d就唔好幫滕滕著架喇!
    你唔使諗住有得睇呀!

    回覆刪除
  6. 冇得睇呀, 咁咁咁...不如嚟個獨家表演呀, 淨係俾EE一個睇下呀~我唔會帶手機/cam拍底佢架!
    [版主回覆05/21/2010 22:58:00]冇喇! 收埋左件衫喇, 唔好再諗有機呀  !

    回覆刪除
  7. 衫仔我有大把呀, 要幾窄身有幾窄身~
    [版主回覆05/21/2010 23:24:00]一係咁喇, 你想睇啫, 你同熙熙著件加細碼喇

    回覆刪除
  8. 熙熙...我已經睇嫌咗喇, 我係想睇滕滕咋, 緊身夾乸衣+滕滕個朦朦地嘅樣, 一定好好笑架~
    [版主回覆05/21/2010 23:50:00]咁又係, 佢當時個樣真係幾懵 & 幾戇居架, 而且仲傻下傻下, 都唔知我笑乜  !!!

    回覆刪除
  9. 咁你係咪即係答應俾我睇呀?
    [版主回覆05/22/2010 13:31:00]都話冇囉!!!

    回覆刪除
  10. 車....唔俾人睇又係度引人~
    [版主回覆05/22/2010 20:10:00]吃不到得葡萄是酸的吖嘛!!!

    回覆刪除