2010年5月30日 星期日

見面喇!

改期都改左幾次, 尋日終於到可以同熙媽 & 叉燒媽一斉出嚟見面喇!

 

去緊之際, 唔知滕滕知唔知有個朋友仔等緊見面一斉玩呢...........

 


 

不過叉媽玩嘢囉, 約左佢13:45係葵芳MTR 等, 13:50打比佢, 佢話佢仲未出門口喎, 頂佢吖! 本身約左係食嚟到等架嘛, 咁就唔好約我係地鐵等啦! 仲要遲左成個鐘先到喎, 早知一早呢餐就入佢數啦!!!

 


 


 


 


 


 


 


 

熙熙原來同滕滕都一樣, 冇時停, 成日整嚟整去, 坐唔定, 所以我諗佢兩個大D一定好啱咀型, 一斉攪攪震!

 

叉燒仔大個左好多, 而家有成4個半月喇, 見到佢, 真係覺得佢好可憐, 咁細個唔知屋企發生D咩事, 不過好彩佢而家仲未識嘢, 如果唔係, 知道有個衰老豆, 我諗佢呢一世都有個唔好心嘅烙印!

 

PS. 我睇番D相..........有冇攪錯!!! 點解我同熙熙冇影過相架!!!

6 則留言:

  1. 好開心喎!
    [版主回覆06/01/2010 09:57:00]我咁大個女都未試過架, 第一次咋!!!(幾鬼驚呀  )

    回覆刪除
  2. 我發現你成日都係睇返啲相之後,唔記得同乜乜影相架喎,下次一黎到,影晒先,哈哈哈
    [版主回覆06/01/2010 11:22:00]我都唔知點解會咁.........., 其實我臨出門口時好記得一定要帶相機, 不過更係去到某個位嗰時, 就唔記得左, 一定係會唔記得!!!

    回覆刪除
  3. 我知點解呀, 因為我冇帶相機同你哋2個影囉!
    有咩好驚喎, 去多幾次街就唔驚架喇~(睇你個樣就會覺得你係膽生毛嘅人, 一D都唔似會驚)
    [版主回覆06/02/2010 10:38:00]我都同你講過啦, 我外表雖然好OPEN, 但係內裏就好斯文架嘛, 雖然我鐘意成日小人.............
    某程度上, 我真係膽生毛, 我好鐘意挑戰新嘢, 不過我都有我軟弱嘅時候嘅.........嘩, 我都有小小頂唔係好順, 雖然呢個又係事實!
    我唔理喇, 下次一定要影番餐飽架!

    回覆刪除
  4. 緣份BB已駕到2010年6月1日 上午11:52

    好久沒有留言啦!你哋都一齊出去啦!真是太好了吧!我個囝個面真是成個關公那樣,無小b媽個囝個面那麼好囉!見到都真怕嚇到呀!
    [版主回覆06/02/2010 10:40:00]好開心見到你呀~ 你知邊個係小B媽咩??? 呢到加埋我, 有3個媽咪喎!
    如果可以, 你都睇下你幾時得閑見下面吖!

    回覆刪除
  5. 緣份BB已駕到2010年6月3日 凌晨3:56

    小b媽得二十幾歲,應該是最年輕那個架!而且面形有些像叉燒仔!
    [版主回覆06/03/2010 22:39:00] 你咁講, 咁即係我都唔年輕啦, 我都知架喇!!!

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2010年6月4日 上午10:47

    我唔識說話呀!應該穿粉紅色的衣服是小b媽吧?
     
    死啦!我唔多識的講得體的說話,我好怕會得罪你們呀!
    [版主回覆06/07/2010 17:08:00]我同你講笑咋, 唔好咁認真啦! 大家都係得啖笑啫!

    回覆刪除